dc.contributor.advisor | Επόπτης Καθηγητής: Κωτόπουλος Η. Τριαντάφυλλος | |
dc.contributor.author | Μπουλιτσάκη, Αικατερίνη-Γεωργία | |
dc.contributor.other | Β΄βαθμολογητής: Αλευριάδου Αναστασία | |
dc.date.accessioned | 2016-07-11T08:53:21Z | |
dc.date.available | 2016-07-11T08:53:21Z | |
dc.date.issued | 2016-05 | |
dc.identifier.other | 564 ΜΠΟ | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/302 | |
dc.description | Το αρχείο του Scratch πρέπει να ανέβει στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα Scartch.mit.edu για να παίξει το παιχνίδι | el_GR |
dc.description.abstract | Οι λόγοι για τους οποίους πραγματώθηκε η εργασία αυτή είναι, αρχικά διότι υπήρχε επιδίωξη να αναδειχθούν οι δυνατότητες που έχει η Δημιουργική Γραφή με την όλη ‘’φιλοσοφία’’ της και με την διδασκαλία της, ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε διαφορετικά επιστημονικά και γνωστικά πεδία, απ’ ότι συνηθίζει να εμφανίζεται και να συμβάλει στο να βοηθήσει ή να βελτιώσει κάποιες από τις μαθησιακές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν ορισμένα παιδιά στην προσχολική και πρώτοσχολική ηλικία. Η λογική της είναι τέτοια, που δεν έχει περιορισμούς και ηθικούς φραγμούς με αποτέλεσμα, το παιδί να μην νιώθει το άγχος ή την αποδοκιμασία για τις απαντήσεις που επρόκειτο να δώσει στον εκπαιδευτικό του. Και αυτή η ‘’ελευθερία’’ είναι κάτι το οποίο κάνει το παιδί να έχει την πλήρη και ενεργό συμμετοχή του στις δραστηριότητές της. Επίσης, πέρα από την Δημιουργική Γραφή, υπήρχε επιδίωξη στις δραστηριότητές της, να χρησιμοποιηθούν και οι Τ.Π.Ε., οι οποίες με την σειρά τους, βοηθάνε λόγο των εξοπλισμών τους, σε μεγάλο βαθμό τα παιδιά με δυσλεξία, και κάνουν τα τεχνολογικά μέσα να έχουν μια παιγνιώδη μορφή και παράλληλα η διδασκαλία γίνεται πιο σύγχρονη αφού κάτι τέτοιο απαιτούν οι μέρες μας.
Εστιάζοντας στις δραστηριότητες, σε όλες γίνεται ο συνδυασμός των τριών κλάδων (Δυσλεξία, Δ.Γ, Τ.Π.Ε.). οι δραστηριότητες έχουν ως σκοπό να κάνουν τα παιδιά με δυσλεξία να νιώσουν άνετα, οικεία και ελεύθερα, να εξασφαλίσουν την πλήρη συμμετοχή τους και διακριτικά να τα βοηθήσουν μέσω των διάφορων μέσων που εμπεριέχουν, έτσι ώστε να μην δυσκολευτούν, απογοητευτούν και δεν κατανοήσουν την δραστηριότητα. Επίσης άλλος ένας σκοπός των δραστηριοτήτων είναι να έχουν την μορφή παιχνιδιού, έτσι ώστε οι μαθητές να νιώσουν ευχάριστα. Ακόμα, οι δραστηριότητες εστιάζουν στις διάφορες ανάγκες των δυσλεξικών παιδιών και ακολουθούν στρατηγικές και τρόπους αντιμετώπισης που προτείνουν οι ειδικοί του κλάδου των μαθησιακών δυσκολιών. Και τέλος ακόμα ένας σκοπός είναι τα παιδιά να αφομοιώνουν καλύτερα μέσα από τις δυνατότητες που προσφέρει ο υπολογιστής. | el_GR |
dc.format.extent | 72 σ. | |
dc.language.iso | ελληνική | el_GR |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el_GR |
dc.subject | Δραστηριότητες | el_GR |
dc.subject | Δημιουργική γραφή | el_GR |
dc.subject | Προσχολική ηλικία | el_GR |
dc.subject | Πρωτοσχολική ηλικία | el_GR |
dc.subject | ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών) | el_GR |
dc.subject | Δυσλεξία | el_GR |
dc.subject | Activities | el_GR |
dc.subject | Creative writing | el_GR |
dc.subject | Preschool education | el_GR |
dc.subject | Primary education | el_GR |
dc.subject | ICT (Information and communications technologies) | el_GR |
dc.subject | Dyslexia | el_GR |
dc.title | Δραστηριότητες δημιουργικής γραφής με χρήση ΤΠΕ για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας με δυσλεξία | el_GR |
dc.title.alternative | Activities of creative writing with the use of Information and Communication Technologies for Primary and Elementary First school children with dyslexia | el_GR |
dc.type | πτυχιακή / διπλωματική εργασία | el_GR |