Show simple item record

dc.contributor.advisorΓιαννακοπούλου Αναστασία
dc.contributor.authorΡούσσος, Μάρκος
dc.date.accessioned2022-12-13T08:11:55Z
dc.date.available2022-12-13T08:11:55Z
dc.date.issued2022-11
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3074
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη της τεχνολογίας, των γραφικών, η εξάπλωση του Διαδικτύου και η διαδραστικότητα που παρέχει η ψηφιοποίηση έχουν κάνει τα βιντεοπαιχνίδια ένα από τα πιο σύγχρονα μέσα της εποχής τους. Τα βιντεοπαιχνίδια, ως ποικίλο μέσο, συνδυάζουν εικόνα και ήχο, και με την αλληλεπίδραση του χρήστη κατάφεραν να προσφέρουν την πιο πετυχημένη εξέλιξη της ψυχαγωγίας μετά την ανακάλυψη της τηλεόρασης. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η εξέλιξη της κουλτούρας των βιντεοπαιχνιδιών στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως. Αρχικά, εστιάζει στην έλευση των βιντεοπαιχνιδιών σαν ένα εντελώς καινούριο και πρωτοπόρο μέσο ψυχαγωγίας, την εξέλιξή του μέχρι σήμερα, καθώς και στην ραγδαία μεταδοτικότητα που προκαλεί στο νεανικό κοινό. Συγκεκριμένα στην μεθοδολογική προσέγγιση, ερευνάται ο λόγος επικράτησης των δημοφιλέστερων παιχνιδιών στην Ελλάδα, και με ποιους τρόπους κατάφεραν να παραμείνουν μέχρι σήμερα. Τα παιχνίδια που έχουν αποκτήσει δημοτικότητα και αναλύονται εκτενώς παρακάτω είναι τα εξής: League of Legends, Fortnite και Call of Duty Warzone. In recent years the development of technology and graphics, the spread of the Internet and the interactivity provided by digitization have made video games one of the most modern media of their time. Video games, as a diverse medium, combine image and sound, and with user interaction they have managed to offer the most successful evolution of entertainment since the invention of television. This paper presents the evolution of video game culture in Greece and worldwide. Initially, it focuses on the advent of video games as an entirely new and groundbreaking form of entertainment, its evolution to the present day, as well as its rapid contagiousness among young audiences. Specifically, in the methodological approach, the reason for the prevalence of the most popular games in Greece is investigated, and in what ways they managed to remain until today. Games that have gained popularity are discussed at length below: League of Legends, Fortnite and Call of Duty Warzone.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΒιντεοπαιχνίδιαen_US
dc.subjectΕξέλιξη κονσολώνen_US
dc.subjectΕλληνική κουλτούρα βιντεοπαιχνιδιώνen_US
dc.subjectΗλεκτρονικά παιχνίδιαen_US
dc.titleΗ κουλτούρα των βιντεοπαιχνιδιών στην Ελλάδαen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record