Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπόπτης Καθηγητής: Λεμονίδης Χαράλαμπος
dc.contributor.authorΣαπουνάς, Δημήτριος
dc.date.accessioned2016-07-11T09:35:07Z
dc.date.available2016-07-11T09:35:07Z
dc.date.issued2016-06
dc.identifier.other429 ΣΑΠ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/307
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία αποτελεί μία μελέτη περίπτωσης δύο μαθητών της Στ΄Δημοτικού. Πρόκειται για μία εναλλακτική προσέγγιση μάθησης του πολλαπλασιασμού και της διαίρεσης των κλασμάτων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Μίας προσέγγισης βασισμένη κατά κανόνα, στη χρήση εκπαιδευτικών λογισμικών τα οποία δίνουν έμφαση στην αναπαράσταση των δύο πράξεων. Μαθητές και εκπαιδευτικοί δυσκολεύονται στα κλάσματα, ο καθένας από ξεχωριστό πρίσμα, γεγονός που παρουσιάζεται στο πρώτο μέρος της εργασίας. Οι δύο μαθητές κλήθηκαν να ανταποκριθούν σε σειρά δραστηριοτήτων προκειμένου να διαπιστωθεί, κατά πόσο έχουν καλλιεργημένη την αίσθηση της αναπαράστασης στα κλάσματα. Δραστηριότητες, οι οποίες εκτελέστηκαν με τη χρήση ενός Η/Υ σε αντίθεση με την μέχρι τώρα παραδοσιακή προσέγγιση των Μαθηματικών. Συνεχίζοντας, ερωτήματα όπως ποια είναι η προϋπάρχουσα γνώση των μαθητών γύρω από τα κλάσματα και το σπουδαιότερο, ποιος μπορεί να είναι ο ρόλος της Τεχνολογίας στην εκπαίδευση, αποτελούν τους βασικούς προβληματισμούς που εξετάζει η έρευνα. Επιπρόσθετα,όσον αφορά στα αποτελέσματα της έρευνας, αυτά δείχνουν, ότι οι μαθητές δεν είναι εξοικειωμένοι με την αναπαράσταση των δύο κλασματικών πράξεων. Ωστόσο παρουσιάζουν ενθαρρυντικά σημεία βελτίωσης, τα οποία μέσα από την υποστήριξη του εκπαιδευτικού, δύνανται να αλλάξουν καθολικά τον τρόπο σκέψης των μαθητών στη σημασία μίας πράξης κλασμάτων. Κλείνοντας, η παρούσα έρευνααπαντά στο ερώτημα, κατά πόσο η χρήση των Τ.Π.Ε μπορεί να οδηγήσει σε θετική στάση όσον αφορά στη διδασκαλία των κλασμάτων.el_GR
dc.format.extent63 σ.
dc.language.isoελληνικήel_GR
dc.publisherΠαιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel_GR
dc.subjectΠολλαπλασιασμός και διαίρεση κλασμάτωνel_GR
dc.subjectΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών)el_GR
dc.subjectΔυσκολίες μαθητών και εκπαιδευτικών στα κλάσματαel_GR
dc.subjectΑίσθηση αναπαράστασης των κλασμάτωνel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel_GR
dc.subjectNational Library of Virtual Manipulatives (NLVM)el_GR
dc.subjectΓνήσια-Καταχρηστικά κλάσματαel_GR
dc.subjectICT (Information and communications technologies)el_GR
dc.subjectTeachersel_GR
dc.subjectFractionsel_GR
dc.titleΗ διδασκαλία και η μάθηση του πολλαπλασιασμού και της διαίρεσης των κλασμάτων με τη χρήση Τ.Π.Ε. στο Δημοτικό Σχολείοel_GR
dc.typeπτυχιακή / διπλωματική εργασίαel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record