Browsing Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» by Subject "Guerrilla marketing, Students of Western Macedonia, Pepsi vs. Coca-Cola campaign, Mini Cooper campaign, UNICEF charity event"
Now showing items 1-1 of 1
-
Guerrilla Marketing – Η δημοφιλής και ανατρεπτική μέθοδος προώθησης αγαθών – υπηρεσιών. Η επίδραση της στους φοιτητές της Δυτικής Μακεδονίας μέσα από μελέτες περιπτώσεων
(Κοκολιού, Όλγα, 2022)Όλα αυτά τα χρόνια, οι εταιρείες προσπαθούν να βρουν τρόπους να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, χρησιμοποιώντας διαφημιστικές καμπάνιες για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Από τις παραδοσιακές τηλεοπτικές και ...