Show simple item record

dc.contributor.advisorΓρίβα, Ελένη
dc.contributor.authorΖορμπά, Σταματία
dc.contributor.authorZormpa, Stamatia
dc.date.accessioned2023-01-23T08:39:19Z
dc.date.available2023-01-23T08:39:19Z
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3110
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής με Νέες Τεχνολογίεςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εξετάζει τις απόψεις των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε Δημοτικά Σχολεία από ποικίλες περιοχές της Ελλάδας αναφορικά με την αξιοποίηση της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας στο σύγχρονο πολυπολιτισμικό εκπαιδευτικό περιβάλλον στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας. Ειδικότερα, η εργασία στοχεύει: α) στη σκιαγράφηση του τρόπου με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί προσδιορίζουν τον όρο «Διαφοροποιημένη Διδασκαλία», β) στην ανίχνευση των στρατηγικών και τεχνικών που επιλέγουν να αξιοποιούν κατά τη διαφοροποίηση του μαθήματος της Γλώσσας, γ) στην εξέταση των προκλήσεων/εμποδίων αλλά και τα οφέλη που προκύπτουν μέσα από την αξιοποίηση της, δ) στην αναζήτηση των απόψεων σχετικά με την κατάρτισή τους πάνω στο θέμα και ε) στην αποτύπωση των προτάσεων σχετικά με τη διαφοροποίηση του γλωσσικού μαθήματος. Οι προαναφερθέντες στόχοι επιτεύχθηκαν μέσα από την ανασκόπηση της υπάρχουσας ελληνικής και ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας και την έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τον Μάϊο μέχρι τον Αύγουστο του 2022. Στην έρευνα συμμετείχαν 20 εν ενεργεία εκπαιδευτικοί, μέσα από ατομικές ημι-δομημένες συνεντεύξεις, η ανάλυση των οποίων έγινε ποιοτικά. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν ότι οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται τη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία ως τη διαδικασία αντιμετώπισης των διαφορετικών αναγκών των μαθητών, την σπουδαιότητα για την ένταξη και την εκπαίδευση των μαθητών που προέρχονται από άλλες χώρες αλλά και την ανάγκη για ύπαρξη και υιοθέτηση περισσότερων πρακτικών που θα συνέβαλλαν θετικά στη μαθησιακή διαδικασία. Ακόμη, γίνεται αντιληπτή η ελλιπής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πάνω στο θέμα και η ανάγκη για επιμόρφωση αλλά και ύπαρξη βελτιωτικών παρεμβάσεων που θα συνέβαλλαν θετικά στην έκβαση της Διαφοροποίησης της Διδασκαλίας._____________________________________________________________________________________________________________________________The present study examines the concepts of teachers who work in Primary Schools in various parts of Greece regarding the utilization of Differentiated Teaching in the modern multicultural educational environment in the context of the Language course. Specifically, the purpose of this study is to: a) outline the way in which teachers define the term "Differentiated Teaching", b) find the strategies and techniques that teachers choose to use when differentiating the Language lesson, c) examine of the challenges/obstacles but also the benefits that arise through its utilization, d) search for the opinions about their training on the differentiation and e) catching on their suggestions about the differentiation of the language course. The aforementioned goals were achieved through the review of existing greek and foreign language literature and the research which conducted throughout May-August of 2022, in which 20 participating teachers, through some personal thoroughly analyzed and semi-developed interviews . The results of the research show that teachers perceive Differentiated Teaching as the process of dealing with the different needs of students, the importance for the inclusion and education of students but also the need for the existence and adoption of more practices that would contribute positively to the learning process. Also, they confirm the insufficient training of teachers on the Differentiating Teaching and the need for training as well as the existence of improvement interventions that would contribute positively to the outcome of Differentiation Teaching is perceived.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectαπόψειςen_US
dc.subjectεκπαιδευτικόςen_US
dc.subjectμαθητήςen_US
dc.subjectπολυπολιτισμικό περιβάλλονen_US
dc.subjectδιαφοροποιημένη διδασκαλίαen_US
dc.subjectγλωσσικό μάθημαen_US
dc.subjectviewsen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectstudenten_US
dc.subjectmulticultural educational environmenten_US
dc.subjectdifferentiated teachingen_US
dc.subjectlanguage courseen_US
dc.titleΣύγχρονο πολυπολιτισμικό περιβάλλον και Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στο γλωσσικό μάθημα: Απόψεις εκπαιδευτικών Δημοτικού Σχολείουen_US
dc.title.alternativeDifferentiated language teaching in the modern multicultural educational context: Record of primary school teachers' viewsen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record