Show simple item record

dc.contributor.advisorΗλιάδου Τάχου, Σοφία
dc.contributor.authorΓέρος, Μισαήλ
dc.contributor.authorGeros, Misail
dc.date.accessioned2023-01-23T09:51:11Z
dc.date.available2023-01-23T09:51:11Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3119
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Δημόσιες Χρήσεις της Ιστορίας και της Τοπικής Ιστορίαςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εντάσσεται στο σώμα των εργασιών που σχετίζονται με τη Δημόσια Ιστορία και αφορά την παρουσίαση και ανάδειξη των γεγονότων και στοιχείων που καθόρισαν ιστορικά την πορεία του χωριού Ξινό Νερό στην περιοχή του Αμυνταίου, μέσα από τις αναμνήσεις των κατοίκων του. Οι βασικοί θεματικοί άξονες που καθόρισαν και τη δομή της παρούσας εργασίας αφορούν πτυχές των τομέων της εκπαίδευσης, της οικονομίας και του πολιτισμού, ενώ δίνονται στοιχεία για βασικές περιόδους που έμειναν στη μνήμη των κατοίκων είτε μέσα από διηγήσεις είτε ως πρόσωπα που τα ίδια έζησαν τα γεγονότα (γαλλοκρατία, γερμανική κατοχή και εμφύλιος) και που σε μεγάλο βαθμό επηρέασαν και, ίσως ακόμα, επηρεάζουν τις αντιλήψεις των ανθρώπων – κυρίως μεγαλύτερης ηλικίας – του χωριού. Βασικό εργαλείο διεξαγωγής της έρευνας υπήρξε η συνέντευξη (ημιδομημένη). Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν 9 συνεντεύξεις. Η μεθοδολογία που υιοθετήθηκε για την εκπόνηση του θεωρητικού τμήματος της εργασίας ήταν η ιστορική ερμηνευτική μέθοδος (ποιοτική μέθοδος έρευνας), ενώ το ερευνητικό μέρος ακολούθησε πάλι ποιοτική προσέγγιση με εργαλείο τις ημι-δομημένες συνεντεύξεις και την επακόλουθη ανάλυση περιεχομένου._______________________________________________________________________________________________________________________This work concerns the presentation and highlighting of facts and elements that historically determined the course of the village of Xino Nero in the area of Amyntaio, through the memories of its inhabitants. The main thematic areas that determined the structure of this work concern aspects of the fields of education, economy and culture, while data are given on key periods that remained in the memory of the inhabitants either through stories or as persons who experienced the events themselves (French rule, German occupation and civil war) and which to a large extent influenced and, perhaps still influence, the perceptions of the people - mainly older people - of the village. The basic tool for conducting the research was the interview (semi-structured). Specifically, 9 interviews were conducted. The methodology adopted for the elaboration of the theoretical part of the work was the historical interpretation method (qualitative research method), while the research part followed a qualitative approach with semi-structured interviews.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectΞινό Νερόen_US
dc.subjectπολιτισμόςen_US
dc.subjectεκπαίδευσηen_US
dc.subjectγλώσσαen_US
dc.subjectοικονομίαen_US
dc.subjectXino Neroen_US
dc.subjectcultureen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectlanguageen_US
dc.subjecteconomyen_US
dc.titleΑπό το Εξή Σου στο Ξινό Νερό: Οικονομία, Εκπαίδευση, Πολιτισμικές Ταυτότητεςen_US
dc.title.alternativeFrom Exi Sou to Xino Nero: Economy, Education, Cultural Identitiesen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record