Show simple item record

dc.contributor.authorΟυζουνίδου, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2016-07-12T06:07:28Z
dc.date.available2016-07-12T06:07:28Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other433 ΟΥΖ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/314
dc.description.abstractΟι ρητοί αριθμοί αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά αντικείμενα στη διδασκαλία των Μαθηματικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στα οποία μαθητές και εκπαιδευτικοί συναντούν δυσκολίες. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να κατέχουν τις κατάλληλες Γνώσεις Περιεχομένου (ΓΠ) και Παιδαγωγικές Γνώσεις Περιεχομένου (ΠΓΠ) προκειμένου να διδάξουν αποτελεσματικά τους μαθητές τους. Ωστόσο, λίγα είναι αυτά που είναι γνωστά για τη Γνώση Περιεχομένου (ΓΠ) και Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ) των υποψηφίων δασκάλων στους ρητούς αριθμούς, όσον αφορά τον ελληνικό χώρο. Έτσι, σκοπός της έρευνας ήταν να μελετήσει τη ΓΠ και ΠΓΠ υποψηφίων δασκάλων στους ρητούς αριθμούς καθώς και τη συσχέτιση αυτών. Για τη συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκαν ημι-δομημένες συνεντεύξεις 45 φοιτητών Παιδαγωγικού Τμήματος. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι υποψήφιοι δάσκαλοι αντιμετωπίζουν δυσκολίες στους ρητούς αριθμούς και ότι η ΓΠ και η ΠΓΠ αρκετών υποψηφίων δασκάλων είναι περιορισμένες με σημαντικά κενά. Επιπλέον, φάνηκε μια θετική συσχέτιση μεταξύ των ΓΠ και ΠΓΠ των φοιτητών. Rational numbers are one of the most significant topics in the teaching of Mathematics in Primary Education in which students and teachers find difficulties. Teacher should have appropriate Content Knowledge (CK) and Pedagogical Content Knowledge (PCK) to be able to teach their students effectively. However, few are aware about prospective teacher’s Content Knowledge (CK) and Pedagogical Content Knowledge (PCK) on rational numbers in Greece. Τherefore, the aim of this study was to investigate prospective teacher’s CK and PCK on rational numbers as well as their correlation. Semi- structured interviews were taked from 45 primary teachers for the collection of the data of current study. The results showed that prospective teachers have difficulties in rational numbers and CK and PCK are limited in some prospective teacher’s who present significant learning gaps Additionally, is revealed a positive correlation between teacher candidates’ CK and PCK.el_GR
dc.format.extent50 σ.
dc.language.isoελληνικήel_GR
dc.publisherΠαιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel_GR
dc.subjectΡητοί αριθμοίel_GR
dc.subjectΓνώση περιεχομένου (ΓΠ)el_GR
dc.subjectΠαιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ)el_GR
dc.subjectΥποψήφιοι δάσκαλοιel_GR
dc.subjectRational numbersel_GR
dc.subjectContent knowledge (CK)el_GR
dc.subjectPedagogical Content Knowledge (PCK)el_GR
dc.subjectProspective teachersel_GR
dc.titleΓνώση περιεχομένου και παιδαγωγική γνώση περιεχομένου των υποψηφίων δασκάλων στους ρητούς αριθμούςel_GR
dc.typeπτυχιακή / διπλωματική εργασίαel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record