dc.description.abstract | Η εν λόγω πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τις «Διαφημίσεις στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης» και το «Χώρο της ένδυσης στην Ελλάδα». Σε αδρές γραμμές η διαφήμιση είναι ένας συνδυασμός τεχνικών που στοχεύει σε ορισμένο καταναλωτικό κοινό με σκοπό την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι πληροφορίες που επιτρέπουν στους ανθρώπους να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Εν έτη 2022 τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αποτελούν έναν απ’ τους καλύτερους και συνηθέστερους τρόπους για να προωθήσει κάνεις οτιδήποτε θέλει στο διαδίκτυο, εφόσον χρησιμοποιούνται καθημερινά από δισεκατομμύρια ανθρώπους. Έχουν επιφέρει σοβαρές ανατροπές – ειδικά στην βιομηχανία της ένδυσης – και οι επιχειρήσεις της ένδυσης έχουν δείξει σημαντική πρόοδο, καθώς είναι ένας γρήγορος, εύκολος και χωρίς έξοδα τρόπος διαφήμισης.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η σωστή ανάλυση των επιμέρους όρων: Διαφήμιση και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για την σωστότερη κατανόηση και ανάλυση τού θέματος. Στο περιεχόμενο της καταγράφονται αρχικά οι απαραίτητες πληροφορίες αναφορικά με τους δύο όρους – ορισμοί, ιστορική αναδρομή, κατηγορίες και χαρακτηριστικά – και στην συνέχεια αναλύεται το κυρίως θέμα. Μέσα από την εργασία μπορεί κάποιος να μάθει τι ακριβώς είναι οι διαφημίσεις στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, να βρει μια σκιαγράφηση της ιστορίας της ανάπτυξής τους, ν’ ανακαλύψει ποιές τεχνικές μάρκετινγκ χρησιμοποιούν και να διαπιστώσει το αντίκτυπο που είχαν στις επιχειρήσεις γενικότερα, και ειδικότερα στις επιχειρήσεις ενδυμάτων.
Η ποσοτική έρευνα που διεξήχθη σε τοπικά καταστήματα ενδυμάτων καταγράφει τους λόγους που αυτά οδηγήθηκαν σε αυτή τη τακτική διαφήμισης, τις επιπτώσεις που τους προκάλεσαν, τις διαφορές που παρατήρησαν και γενικότερα την πορεία που χάραξαν πριν και μετά. This study deals with “Advertising in Social Media” and the “the field of clothing in Greece”. Advertising is a combination of techniques aimed at a specific consumer audience in order to promote products and services. Social Media is information that allows people to interact with each other. In the years 2022, Social Media is one of the best and most common ways to promote anything you want online, as it is used by billions of people every day. They have brought about serious upheavals – especially in the clothing industry – and clothing businesses have shown significant progress as a quick, easy and inexpensive way to advertise.
The purpose of this paper is the correct analysis of the individual terms: Advertising and Social Media for a better understanding and analysis of the main topic. In its content, the necessary information regarding the two terms is first recorded - definitions, historical background, categories and characteristics - and then the main topic is analyzed. Through this study someone can learn exactly what Social Media advertising is, find the history of their development, find out what marketing techniques they use and see the impact they have had on business in general, and business in particular clothes.
The research was carried out in local clothing stores and records the reasons that led to this advertising tactic, the effects they caused them, the differences they noticed and in general the course they took before and after. | en_US |