Show simple item record

dc.contributor.advisorΠουλακιδάκος Σταμάτης
dc.contributor.authorΤούσκας, Νικόλαος
dc.date.accessioned2023-03-02T12:57:25Z
dc.date.available2023-03-02T12:57:25Z
dc.date.issued2022-11
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3190
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τα χαρακτηριστικά της πολιτικής οπτικοακουστικής διαφήμισης και συγκεκριμένα των τριών μεγάλων κομμάτων στην Ελλάδα, της Νέας Δημοκρατίας, του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ, κατά την διάρκεια των εκλογών του 2009 και του 2019. Δηλαδή, τη σύγκριση της περιόδου όπου η οικονομική κρίση ήταν προ των πυλών με την περίοδο όπου είχαν περάσει αρκετά χρόνια μέσα στην κρίση. Η εκδήλωση της κρίσης κατά την διάρκεια της δεκαετίας του 2010, είχε ως συνέπεια την αλλαγή του τρόπου με τον οποίο τα κόμματα απευθύνονται στους ψηφοφόρους τους. Συνεπώς, τα χαρακτηριστικά των πολιτικών οπτικοακουστικών διαφημίσεων παρουσιάζουν κάποιες διαφορές από το 2009 μέχρι το 2019. Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι τα πρόσωπα που εμφανίζονται, η μουσική, το ύφος, η διάρκεια, τα συναισθήματα που προκαλούνται, οι λέξεις κλειδιά και τα χρώματα που χρησιμοποιούνται. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει τις διαφορές μεταξύ αυτών των χαρακτηριστικών ανάμεσα στο 2009 και στο 2019. The present work has as its object of study the characteristics of political audiovisual advertising, specifically of the three major parties in Greece, New Democracy, PASOK and SYRIZA, during the 2009 and 2019 elections. That means, comparing the period when the financial crisis was just around the corner with the period when several years had passed in the crisis. The emergence of the crisis during the 2010s had the consequence of changing the way parties address their voters. So, the characteristics of political audiovisual advertisements show some differences from 2009 to 2019. These characteristics are the persons featured, the music, the style, the duration, the emotions evoked, the key words and the colors used. The purpose of this paper is to highlight the differences between these characteristics between 2009 and 2019.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΠολιτική οπτικοακουστική διαφήμισηen_US
dc.subjectΚόμματαen_US
dc.subjectΕκλογέςen_US
dc.subjectΚρίσηen_US
dc.subjectΧαρακτηριστικά διαφημίσεωνen_US
dc.subjectΠολιτική διαφήμισηen_US
dc.titleΤα χαρακτηριστικά της οπτικοακουστικής πολιτικής διαφήμισης πριν και κατά την διάρκεια της κρίσης. Οι περιπτώσεις των τριών μεγάλων κομμάτων στις εκλογές του 2009 και του 2019en_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record