Show simple item record

dc.contributor.advisorΓιαννακοπούλου Αναστασία
dc.contributor.authorΜπετεινάκης, Χαράλαμπος
dc.contributor.authorΣτεργιάννης, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2023-03-07T11:39:38Z
dc.date.available2023-03-07T11:39:38Z
dc.date.issued2022-11
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3195
dc.description.abstractΟι εκδηλώσεις έκαναν την εμφάνιση τους τα παλαιότερα χρόνια και εξελίχθηκαν ανά τους αιώνες. Σκοπός των εκδηλώσεων είναι η συγκέντρωση μεγάλης μάζας ανθρώπων σε ένα μέρος με σκοπό την ενημέρωση, την πληροφόρηση, την ψυχαγωγία, την μεταβίβαση ιδεών και γνώσεων. Φτάνοντας στο σήμερα, οι εκδηλώσεις επηρεασμένες από την παγκοσμιοποίηση και την εξέλιξη της τεχνολογίας αποτελούν σημαντικό εργαλείο για επιχείρησης, οργανισμούς, ιδρύματα, ΜΚΟ και άλλους φορείς όσων αφορά το κομμάτι της ενημέρωσης και της προώθησης. Σήμερα έχουν προκύψει πολλά είδη εκδηλώσεων, οι οποίες προφανώς διαφέρουν ως προς το περιεχόμενα και φυσικά αποσκοπούν σε διαφορετικούς στόχους. Στην παρούσα εργασία έχει παρθεί ως μελέτη περίπτωσης το tedxGreece. Έχουν συγκεντρωθεί οι μεγαλύτερες εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν από διάφορες πόλεις της Ελλάδας που κατέχουν την άδεια TED, συγκεκριμένα είναι το tedxAthens, tedxThessaloniki, tedxPatra, tedxChania και tedxLarissa. Μέσα από την ανάλυση των κοινωνικών μέσων των πέντε αυτών διοργανωτών θα προσπαθήσουμε να αποδείξουμε ποια είναι η συμβολή των ψηφιακών μέσων στην διαχείριση και προώθηση εκδηλώσεων, ποιες πλατφόρμες συγκεντρώνουν τις μεγαλύτερες αλληλεπιδράσεις του κοινού και ποιο είναι το καταλληλότερο μέσο επικοινωνίας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα οποία έγινε η συλλογή των δεδομένων είναι το Facebook, το Instagram, το Twitter και το Youtube. Από την ανάλυση που πραγματοποιήθηκε οδηγηθήκαμε στο συμπέρασμα ότι τα κοινωνικά μέσα συμβάλουν σε μεγάλο βαθμό στην προώθηση της εκδήλωσης και πρέπει να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι από την στρατηγική επικοινωνίας που ακολουθούν οι διοργανωτές των εκδηλώσεων. The events made their appearance in the earlier years and evolved over the centuries. The purpose of events is to gather a large mass of people in one place for the purpose of information, entertainment, transfer of ideas and knowledge and much more. Coming to today, the events influenced by globalization and the evolution of technology are an important tool for business, organizations, institutions, NGOs and other agencies in terms of information and promotion. Today there are many different types of events, types which differ according to the purposes they represent. In this project, tedxGreece has been taken as a case study. We have gathered the biggest events that took place in Greece from the cities that they have the licence of TED, specifally they are tedxAthens, tedxThessaloniki, tedxPatra, tedxChania and tedxLarissa. Through the analysis of the social media of these five organizers we will try to prove what is the contribution of digital media in the management and promotion of events, which platforms gather the greatest interactions of the public and which is the most appropriate means of communication. The social media on which the data was collected are Facebook, Instagram, Twitter and Youtube. From the analysis carried out we were led to the conclusion that social media contribute to a large extent to the promotion of the event and must be an integral part of the communication strategy followed by the organizers of the events.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςen_US
dc.subjectΕκδηλώσειςen_US
dc.subjectEvent marketingen_US
dc.subjectΕvent managmenten_US
dc.subjectTEDen_US
dc.subjectTedxGreeceen_US
dc.titleΨηφιακή επικοινωνία στον πολιτισμό και διαχείριση εκδηλώσεωνen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record