Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριανταφυλλίδου Αμαλία
dc.contributor.authorΚαδή, Δέσποινα
dc.date.accessioned2023-03-09T11:05:51Z
dc.date.available2023-03-09T11:05:51Z
dc.date.issued2022-11
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3199
dc.description.abstractΤο κύριο χαρακτηριστικό της σύγχρονης εποχής είναι η τεράστια ανάπτυξη της τεχνολογίας, ιδιαίτερα η ανάπτυξη του Διαδικτύου. Για πολλούς ανθρώπους, το Διαδίκτυο είναι ένα ουσιαστικό μέρος της σύγχρονης καθημερινής ζωής. Η ευρεία χρήση του Διαδικτύου έχει οδηγήσει στην έναρξη διαφοροποιημένων δραστηριοτήτων μέσω του Διαδικτύου, όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ είναι στην πραγματικότητα δύο έννοιες αλληλένδετες, καθώς σκοπός του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ είναι η προώθηση και η διευκόλυνση των επιχειρήσεων. Παραδοσιακά, το μάρκετινγκ είναι μια επιχειρηματική δραστηριότητα που προσδιορίζει τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τις επιθυμίες των καταναλωτών με κύριο στόχο την αύξηση των κερδών μιας εταιρείας ή οργανισμού. Με την είσοδο του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών στη διαφήμιση και το σύγχρονο μάρκετινγκ, το e-marketing έχει οριστεί ως ένας όρος που έχει και οφέλη και σημαντικά μειονεκτήματα και αρκετούς κινδύνους. The modern era has as its main feature the tremendous evolution of technology and especially the evolution of the internet. The internet is a key part of modern everyday life for many people. The widespread use of the Internet has been the beginning of diversified actions across the Internet, with two being e-commerce and e-marketing, which are two interrelated concepts, as e-marketing serves to promote and promote e-commerce. Traditionally, marketing is the business action that identifies the needs, demands and wants of consumers with the primary objective of the upward trend in the profits of the company or organization. With the advent of the internet and new technologies in the field of advertising and modern marketing, e-marketing has been defined as a term that has both benefits and important defects and a number of risks.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΜάρκετινγκen_US
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκen_US
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςen_US
dc.subjectSocial mediaen_US
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήen_US
dc.titleΣυμπεριφορά καταναλωτή και μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίεςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record