Show simple item record

dc.contributor.advisorΚολιαστάσης Παναγιώτης
dc.contributor.authorHasanllari, Kleona
dc.date.accessioned2023-03-10T09:51:30Z
dc.date.available2023-03-10T09:51:30Z
dc.date.issued2022-10
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3201
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία αναλύεται η προεκλογική εκστρατεία που πραγματοποίησε ο Σύριζα το διάστημα 2012-2015. Θα μπορούσε να ειπωθεί πως ο Σύριζα κατάφερε κάτι ουτοπικό καθώς μετατράπηκε από κόμμα οριακής κοινοβουλευτικής εισόδου σε μεγάλο κυβερνών κόμμα. Για τον λόγο αυτό επιλέχθηκε και για την συγκεκριμένη εργασία. Για να μπορέσει όμως να αναλυθεί εις βάθος χωρίς να προκύψει η οποιαδήποτε παρερμηνεία είναι απαραίτητο να έχει την κατάλληλη κεφαλαιακή ταξινόμηση. Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και του ίντερνετ έχει αλλάξει τελείως τον τρόπο ζωής του ανθρώπου. Η καθημερινότητα αλλά και πολλοί κλάδοι προσαρμόστηκαν σε αυτήν την αλλαγή, όπως έκαναν και τα πολιτικά κόμματα στην Ελλάδα. Οι σύγχρονοι τρόποι προσέγγισης αλλά και οι καινοτόμοι μέθοδοι μάρκετινγκ δεν θα μπορούσαν να μην εφαρμοστούν στις προεκλογικές καμπάνιες των κομμάτων. Μπορεί η τηλεόραση να αποτελεί ακόμα κυρίαρχο μέσο επικοινωνίας ενός πολιτικού με τους ψηφοφόρους αλλά στην σύγχρονη εποχή που ζούμε τα κόμματα και ιδίως ο Σύριζα ενσωμάτωσε στην προεκλογική του καμπάνια τα social media, και όλες τις δυνατότητες που το προσφέρει το διαδίκτυο όπως τους τρόπους επικοινωνίας και στρατηγικής. Στις μέρες μας οι πολιτικοί αφιερώνουν πολύ από τον χρόνο τους στα κοινωνικά δίκτυα με σκοπό την νίκη τους στις εκλογές. Ο Σύριζα στην προκειμένη περίπτωση εφάρμοσε στην προεκλογική του εκστρατεία την θεωρία της Norris σχετικά με την μεταμοντέρνα εποχή. Όπως βλέπουμε στην πτυχιακή μας εργασία και με βάση την βιβλιογραφία που έχουμε παραθέσει, γίνεται ανάλυση πως το κόμμα ενσωμάτωσε την θεωρία του σχετικά με τους τρόπους επικοινωνίας, πως βοηθήθηκε να προσεγγίσει τους ψηφοφόρους, ακόμα και αν προσέλαβε ή όχι ειδικούς ανθρώπους για τον Τύπο, για την επικοινωνία, για τις δημόσιες εκδηλώσεις για ότι χρειάζεται ένας υποψήφιος πολιτικός εν όψει προεκλογικής εκστρατείας. This paper analyzes the pre-election campaign carried out by Syriza, a Greek political party, in the period 2012-2015. It could be said that Syriza achieved something utopian as it was transformed from a party with a limited parliamentary entry into a large ruling party. For this reason, he was selected for this job. However, in order to be able to analyze in depth without any misinterpretation, it is necessary to have the appropriate capital classification. The rapid evolution of technology and the internet has completely changed the way people live. Everyday life and many sectors have adapted to this change, as the political parties in Greece as well. The modern ways of approaching voters but also the innovative marketing methods could not be missed from the election campaigns of the parties. Television may still be the dominant means of communication of a politician with the voters, but in the modern age in which the parties and especially Syriza live, they integrated social media in their election campaign, and took advantage all that internet offered such as communication and strategy. Nowadays, politicians spend a lot of their time on social networks in order to win the elections. In this case, Syriza applied Norris's theory of the postmodern era to his campaign. As we see in our dissertation and based on the bibliography we have cited, an analysis is made of how the political party incorporated its theory of communication, how they helped to reach voters even whether they hired specialists for the press, for communication, for public events. Everything a candidate politician needs in view of an election campaign.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΠροεκλογική καμπάνιαen_US
dc.subjectΠροεκλογική εκστρατείαen_US
dc.subjectΠολιτικά κόμματαen_US
dc.subjectΣΥΡΙΖΑen_US
dc.titleΗ διεξαγωγή προεκλογικής καμπάνιας κομμάτων στην μεταμοντέρνα εποχή: η περίπτωση Σύριζα 2012-2015en_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record