Show simple item record

dc.contributor.advisorΠουλακιδάκος Σταμάτης
dc.contributor.authorΣυμεωνίδης, Ιωάννης
dc.date.accessioned2023-03-10T10:11:07Z
dc.date.available2023-03-10T10:11:07Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3202
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολείται με το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στην έννοια της Πολιτικής και στη σχέση μεταξύ Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και πολιτικής. Ακολούθως, γίνεται αναφορά στην έννοια του μάρκετινγκ, καθώς και στη σχέση μεταξύ πολιτικού μάρκετινγκ και νέων μέσων. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας πραγματοποιείται ποιοτική έρευνα με χρήση ημι-δομημένων συνεντεύξεων σε νέους πολίτες με σκοπό να διερευνήσει κατά πόσο η ενημέρωση ή η εν γένει επαφή των πολιτών με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ψυχαγωγικό και ενημερωτικό περιεχόμενο) διαμορφώνει τις απόψεις τους για την πολιτική και τη διάθεση ενασχόλησής τους με τα κοινά. Μέσα από την έρευνα γίνεται προσπάθεια να διερευνηθεί με ποιους τρόπους η κατανάλωση μηντιακού περιεχομένου επηρεάζει τη διάθεση ενασχόλησης με τα κοινά και αν υπάρχει σχέση μεταξύ κατανάλωσης/ρόλου των μέσων στην κοινωνία και των διαθέσεων που "προκαλεί" στα άτομα προκειμένου να ασχοληθούν με τα κοινά ή όχι. Από τα αποτελέσματα της έρευνας, η οποία επικεντρώθηκε σε νέους ηλικίας μεταξύ 22 και 26 ετών, προκύπτει ότι οι νέοι χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ φαίνεται να επιδιώκουν ενημέρωση για πολιτικά ζητήματα μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σχετικά με την επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις πολιτικές πεποιθήσεις των νέων παρατηρείται ότι αυτοί επηρεάζονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε ότι αφορά τις πολιτικές τους πεποιθήσεις. Τέλος, προκύπτει ότι οι νέοι γενικά δεν φαίνεται να επιθυμούν να ασχοληθούν με τα κοινά, ωστόσο, χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι τα media διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην επιλογή τους να ασχοληθούν ή να μην ασχοληθούν με την πολιτική. This paper deals with political marketing via the internet in Greece. Initially, the paper refers to the concept of Politics and the relationship between Mass Media and politics. Next, reference is made to the concept of marketing, as well as to the relationship between political marketing and new media. In the second part of the work, qualitative research is carried out using semi-structured interviews with young citizens in order to investigate whether the information or the general contact of citizens with the media (entertaining and informative content) shapes their views on politics and willingness to engage with the public. Through the research, an attempt is made to investigate in which ways the consumption of media content affects the disposition to engage with the public and if there is a relationship between the consumption/role of the media in society and the moods it "causes" in individuals in order to engage with the public or no. From the results of the research, which focused on young people between the ages of 22 and 26, it follows that young people use the media to a large extent, while they seem to seek information about political issues through the media. Regarding the influence of the media on the political beliefs of young people, it is observed that they are influenced by the media in terms of their political beliefs. Finally, it appears that young people generally do not seem to want to engage in public affairs, however, it is characteristic that the media play an important role in their choice to engage or not engage in politics.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΠολιτικήen_US
dc.subjectΜάρκετινγκen_US
dc.subjectΔιαδίκτυοen_US
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςen_US
dc.subjectΜέσαen_US
dc.subjectΕλλάδαen_US
dc.titleΤο πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα: απόψεις των πολιτών για το διαδικτυακό πολιτικό μάρκετινγκen_US
dc.title.alternativeOnline political marketing in Greece: citizens' views on online political marketingen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record