Show simple item record

dc.contributor.advisorΓιαννακοπούλου Αναστασία
dc.contributor.authorΤσιλικούδη, Χρυσούλα
dc.contributor.authorΝοβάκη, Ελένη
dc.date.accessioned2023-03-10T11:38:20Z
dc.date.available2023-03-10T11:38:20Z
dc.date.issued2022-11
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3205
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την ανάλυση του τρόπου που χρησιμοποιούνται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικότερα της Αμερικής. Το πρώτο κεφάλαιο ξεκινάει με την εννοιολογική προσέγγιση του μάρκετινγκ και του ψηφιακού μάρκετινγκ καθώς επίσης και τους τύπους του. Στο επόμενο κεφάλαιο θα αναλυθούν οι έννοιες της κοινωνικής δικτύωσης σε γενικό επίπεδο εταιρειών αλλά και σε ειδικότερο των πανεπιστημίων ενώ παράλληλα θα προσδιορίζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα από αυτές τις έννοιες. Αμέσως μετά αναλύονται οι στρατηγικές μάρκετινγκ επικοινωνίας που σχετίζονται με τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα και πως επιδρούν σε αυτά. Η μελέτη περίπτωσης στηρίζεται στα μεγαλύτερα τέσσερα πανεπιστήμια της Αμερικής όπου αναλύεται κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ξεχωριστά όπως επίσης και η κεντρική τους ιστοσελίδα. Τέλος παρατίθενται τα συμπεράσματα και προτάσεις για μελλοντική έρευνα. This dissertation aims to analyze the use of social media in higher education institutions, especially in America. The first chapter begins with the conceptual approach of marketing and digital marketing as well as its types. The next chapter will analyze the concepts of social networking at the general level of companies but also in particular of universities, while at the same time the advantages and disadvantages of these concepts will be identified. Immediately after, the communication marketing strategies related to the higher education institutions are analyzed and how they affect them. The case study is based on the four largest universities in America where each social media is analyzed separately as well as their main website. Finally, the conclusions and suggestions for future research are presented.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςen_US
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκen_US
dc.subjectΙδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectΑμερικήen_US
dc.titleΠανεπιστημιακά Ιδρύματα και στρατηγικές επικοινωνίας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record