dc.description.abstract | Η πανδημία Covid-19 είναι η υγειονομική κρίση που ξεκίνησε να βιώνει η ανθρωπότητα στα τέλη του 2019 και συνεχίζει ακόμη να βιώνει τις επιπτώσεις της. Οι επιπτώσεις αφορούν την υγεία, την κοινωνία, την οικονομία αλλά και το περιβάλλον. Επιπρόσθετα, παρατηρούνται και συνέπειες που σχετίζονται με την ψυχολογία που βιώνουν τα άτομα όταν σε ένα κράτος υπάρχει παρατεταμένος εγκλεισμός και κοινωνική αποστασιοποίηση.
Οι προτιμήσεις των καταναλωτών συνεχώς μεταβάλλονται και θα μπορούσε να πει κανείς ότι λειτουργούν σαν χρηματιστηριακή μονάδα. Κάθε μέρα από την πλευρά των εταιρειών, όλοι οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ προσπαθούν να προβλέψουν τις προτιμήσεις του καταναλωτή και να τον στρέψουν προς την αγορά προϊόντων. Τι συμβαίνει όμως όταν η διαδικασία αυτή συντελείται στο πλαίσιο μιας υγειονομικής κρίσης (;). Όλοι οι καταναλωτές οδηγούνται στην επανεξέταση των επιθυμιών τους ανάλογα με την αγοραστική δύναμη που διαθέτει ο καθένας. Και όλες οι επιχειρήσεις προσπαθούν να βρουν νέους τρόπους εξυπηρέτησης των καταναλωτών και να το επικοινωνήσουν σε αυτούς. Η τεχνολογία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην επικοινωνία μεταξύ επιχείρησης - καταναλωτή σε περίοδο lockdown. Παρά τον κοινό σκοπό συμβατικού και ηλεκτρονικού εμπορίου, ο οποίος είναι η πώληση προϊόντων και υπηρεσιών σε δυνητικούς καταναλωτές, είναι δυνατόν να ανιχνεύσουμε διαφορές μεταξύ τους. Με την εμφάνιση του κοροναϊού covid-19 τα πράγματα άλλαξαν και παρουσιάστηκαν αρκετές επιπτώσεις όχι μόνο στα νοικοκυριά αλλά και στις επιχειρήσεις εφόσον εξαρτώνται από αυτά. Η παρούσα έρευνα έχει σκοπό να μελετήσει το πως μία υγειονομική κρίση όπως είναι αυτή του Covid - 19 μπορεί να επηρεάσει την επικοινωνία επιχείρησης - καταναλωτή και ως μελέτη περίπτωσης είναι τα ελληνικά σουπερμάρκετ. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι κατά την διάρκεια της πανδημίας οι επιχειρήσεις - σουπερμάρκετ δημιούργησαν και εφάρμοσαν νέα ψηφιακά προγράμματα για την διευκόλυνση των πελατών τους. The pandemic Covid-19 is a public health crisis that humanity began to experience in late 2019 and is still experiencing its effects. Consequences related to health, society, the economy and the environment. In addition, there are consequences experienced by individuals when there is prolonged incarceration and social distancing in a state.
Consumer preferences are constantly changing. Someone could say that it works like a stock market unit. From the corporate side, we see every day, all marketers are trying to anticipate consumer preferences and sway them towards purchasing products. But, what happens when there is a health crisis between (?). All consumers are led to reconsider their desires according to the purchasing power available to each one. And all businesses are trying to find new easy to serve consumers and communicate it to them. Technology has played a key role in business-to-consumer communication during lockdown. By analyzing commerce and separating it into conventional and e-commerce, we understand the diversity between them while observing a common purpose. With the emergence of the covid-19 coronavirus, things have changed and there have been several impacts not only on households but also on businesses as they depend on them. The present research aims to study how a health crisis such as that of Covid-19 can affect business-consumer communication and as a case study are Greek supermarkets. The results showed that during the pandemic, supermarkets created and implemented new digital programs to facilitate their customers. | en_US |