dc.description.abstract | Το διαδίκτυο και ειδικότερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει τον τρόπο
που ο κόσμος επικοινωνεί και συναναστρέφεται. Τα τελευταία χρόνια, δε, έχει
δημιουργήσει μία νέα διάσταση στο μάρκετινγκ προσφέροντας πολλές ευκαιρίες στις
εταιρείες να αποκτήσουν μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα από τους καταναλωτές. Ο
κλάδος της μόδας είναι απόλυτα κατάλληλος για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Επιτρέπει στη βιομηχανία της μόδας να αναπτύξει μία ιδιαίτερη σύνδεση με τους
πελάτες της, να μελετήσεις τις ανάγκες και τις απαιτήσεις τους, να προβλέψει τις νέες
συμπεριφορές των καταναλωτών.
Η εργασία ασχολείται με το ρόλο του διαδικτυακού εμπορίου και των ηλεκτρονικών
πλατφορμών στο χώρο της μόδας, τις δυνατότητες του Web 2.0 στην μόδα και την
ανάπτυξη ηλεκτρονικών πλατφορμών. Βασικός πυλώνας της εργασίας είναι η
διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας με τη χρήση ερωτηματολογίου. Απώτερος στόχος είναι
η διερεύνηση της ικανοποίησης των χρηστών που προκύπτει μέσα από τη χρήση
ιστοσελίδας παροχής προϊόντων που έχει κατασκευαστεί για τον καταναλωτή. Στην
εργασία αποτυπώνονται και διερευνώνται οι διαφορετικές απόψεις των χρηστών
αναφορικά με το σύνολο των ενεργειών που λαμβάνουν χώρα εντός της σελίδας, το
πόσο εύκολα μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι διαφορετικές λειτουργίες από τους
καταναλωτές και ποιοι είναι οι λόγοι που συνιστούν τα κίνητρα βάσει των οποίων
δραστηριοποιούνται πιο ενεργά σε αυτήν. The internet and social media have changed the way people communicate and interact.
In recent years, it has created a new dimension in marketing, offering many
opportunities for companies to gain greater recognition from consumers. The fashion
industry is a perfect fit for social media. Specifically, social media allow the fashion
industry to develop a special connection with its customers, to study their needs and
requirements, to predict new consumer behaviors.
The Dissertation deals with the role of online commerce and electronic platforms in the
field of fashion, the possibilities of Web 2.0 in fashion and the development of
electronic platforms. A key pillar of the work is the conduct of quantitative research
using a questionnaire. The goal is to investigate user satisfaction resulting from the use
of a product delivery website that has been built for the consumer. The Dissertation
explores the different opinions of users regarding the set of actions that take place
within the page, how easily the different functions can be used by consumers and what
are their motives. | en_US |