Show simple item record

dc.contributor.advisorΤζημούρτα Αικατερίνη
dc.contributor.authorΚαρυπίδου, Χρυσοβαλάντου
dc.date.accessioned2023-03-14T10:44:07Z
dc.date.available2023-03-14T10:44:07Z
dc.date.issued2022-10
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3210
dc.description.abstractΤο διαδίκτυο και ειδικότερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει τον τρόπο που ο κόσμος επικοινωνεί και συναναστρέφεται. Τα τελευταία χρόνια, δε, έχει δημιουργήσει μία νέα διάσταση στο μάρκετινγκ προσφέροντας πολλές ευκαιρίες στις εταιρείες να αποκτήσουν μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα από τους καταναλωτές. Ο κλάδος της μόδας είναι απόλυτα κατάλληλος για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιτρέπει στη βιομηχανία της μόδας να αναπτύξει μία ιδιαίτερη σύνδεση με τους πελάτες της, να μελετήσεις τις ανάγκες και τις απαιτήσεις τους, να προβλέψει τις νέες συμπεριφορές των καταναλωτών. Η εργασία ασχολείται με το ρόλο του διαδικτυακού εμπορίου και των ηλεκτρονικών πλατφορμών στο χώρο της μόδας, τις δυνατότητες του Web 2.0 στην μόδα και την ανάπτυξη ηλεκτρονικών πλατφορμών. Βασικός πυλώνας της εργασίας είναι η διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας με τη χρήση ερωτηματολογίου. Απώτερος στόχος είναι η διερεύνηση της ικανοποίησης των χρηστών που προκύπτει μέσα από τη χρήση ιστοσελίδας παροχής προϊόντων που έχει κατασκευαστεί για τον καταναλωτή. Στην εργασία αποτυπώνονται και διερευνώνται οι διαφορετικές απόψεις των χρηστών αναφορικά με το σύνολο των ενεργειών που λαμβάνουν χώρα εντός της σελίδας, το πόσο εύκολα μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι διαφορετικές λειτουργίες από τους καταναλωτές και ποιοι είναι οι λόγοι που συνιστούν τα κίνητρα βάσει των οποίων δραστηριοποιούνται πιο ενεργά σε αυτήν. The internet and social media have changed the way people communicate and interact. In recent years, it has created a new dimension in marketing, offering many opportunities for companies to gain greater recognition from consumers. The fashion industry is a perfect fit for social media. Specifically, social media allow the fashion industry to develop a special connection with its customers, to study their needs and requirements, to predict new consumer behaviors. The Dissertation deals with the role of online commerce and electronic platforms in the field of fashion, the possibilities of Web 2.0 in fashion and the development of electronic platforms. A key pillar of the work is the conduct of quantitative research using a questionnaire. The goal is to investigate user satisfaction resulting from the use of a product delivery website that has been built for the consumer. The Dissertation explores the different opinions of users regarding the set of actions that take place within the page, how easily the different functions can be used by consumers and what are their motives.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΠλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσηςen_US
dc.subjectWordpressen_US
dc.subjectΜόδαen_US
dc.subjectΡουχισμόςen_US
dc.titleΣχεδίαση, ανάπτυξη και προώθηση μιας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης σε WordPress για ρουχισμόen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record