Show simple item record

dc.contributor.advisorΓιαννακοπούλου Αναστασία
dc.contributor.authorΧαραλαμπίδης, Στυλιανός
dc.contributor.authorΜαγκλάρας, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2023-03-16T11:06:55Z
dc.date.available2023-03-16T11:06:55Z
dc.date.issued2022-11
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3214
dc.description.abstractΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει διάχυτα μέρη της κοινωνίας και της σύγχρονης καταναλωτικής κουλτούρας. Ωστόσο, οι μελετητές του αθλητισμού έχουν σημειώσει μια σαφή έλλειψη γνώσης και κατανόησης σχετικά με τη χρήση τους κατά τη διάδοση και εξάπλωση των αθλητικών διοργανώσεων και του κατάλληλου περιεχομένου που πρέπει να δημιουργείται. Η παρούσα εργασία, μέσω της ποσοτικής έρευνας, διερευνά πώς το Facebook, το Twitter, το Instagram και το Youtube χρησιμοποιούνται στην περίπτωση του Roland Garros, του διασημότερου, ίσως από τα τέσσερα Grand Slam του τένις (Australian Open, Roland Garros, Wimbledon. και U.S. Open) για να οικοδομηθεί η επωνυμία της διοργάνωσης και να χτιστεί η σχέση με τους θαυμαστές της. Ουσιαστικά μέσω μιας προσέγγισης πολλαπλών μεθόδων που περιλαμβάνει βιβλιογραφική ανασκόπηση και διαδικτυακή έρευνα, παρείχ πλούσιες πηγές δεδομένων. Τα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι στην περίπτωση του Roland Garros, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αξιοποιούνται σε μεγάλο βαθμό, με το Twitter και το Instagram να αποτελούν πεδία δόξης λαμπρά για το μέλλον, εφόσον η δημοτικότητα τους αυξάνεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια. Έτσι, από τα δεδομένα που συλλέγονται προκύπτει ότι τα δύο προαναφερθέντα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εστιάζουν περισσότερο στην αλληλεπίδραση με το κοινό, γεγονός απαραίτητο προκειμένου να συνεχίσει η διοργάνωση να παραμένει βιώσιμη και κερδοφόρα. Για τον λόγο αυτό, γίνονται ανάλογες προτάσεις που αφορούν στην εστίαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που ευδοκιμούν, καθώς η σχέση του Roland Garros με το κοινό του αποτελεί το στοιχείο που κατατάσσει τη διοργάνωση στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων του κοινού σε παγκόσμιο επίπεδο. Social media have become pervasive parts of society and modern consumer culture. However, sport scholars have noted a clear lack of knowledge and understanding regarding their use in the dissemination and dissemination of sporting events and the appropriate content to be created. This paper, through quantitative research, investigates how Facebook, Twitter, Instagram and YouTube are used in the case of Roland Garros, perhaps the most famous of the four Grand Slams of tennis (Australian Open, Roland Garros, Wimbledon. and U.S. Open) to build the brand of the event and build the relationship with its fans. Essentially through a multi-method approach involving literature review and online research, it provided rich sources of data. The findings reveal that in the case of Roland Garros, social media is being exploited to a great extent, with Twitter and Instagram being bright fields of glory for the future as their popularity has steadily increased in recent years. Thus, from the data collected it appears that the two aforementioned social media are more focused on interacting with the public, a fact necessary for the event to continue to remain viable and profitable. For this reason, similar proposals are made regarding the focus on social media which thrives, as Roland Garros' relationship with its audience is the element that ranks the event at the top of the public's preferences worldwide.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςen_US
dc.subjectΑκόλουθοιen_US
dc.subjectΜάρκετινγκen_US
dc.subjectRoland Garrosen_US
dc.subjectΠροβολέςen_US
dc.subjectΠροτιμήσειςen_US
dc.subjectΣχόλιαen_US
dc.titleΑθλητικά events και στρατηγικές επικοινωνίας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Μελέτη περίπτωσης Roland Garrosen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record