Show simple item record

dc.contributor.advisorΔουληγέρης Χρήστος
dc.contributor.authorΑλουγδέλης, Αθανάσιος - Χρίστος
dc.date.accessioned2023-03-30T10:41:15Z
dc.date.available2023-03-30T10:41:15Z
dc.date.issued2023-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3272
dc.description.abstractΣτη παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζεται ο σχεδιασμός και η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού ψηφιακού παιχνιδιού για κινητές συσκευές, με τη δυνατότητα χρήσης του από άτομα με οπτικές διαταραχές. Δημιουργήθηκε με την χρήση και αξιοποίηση του περιβάλλοντος Appinventor και καλύπτει μέρος της ύλης της γεωμετρίας του μαθήματος των μαθηματικών Β’ Γυμνασίου, σύμφωνα με το ισχύον αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών. Το ψηφιακό παιχνίδι με το όνομα «Πυθαγόρεια Ακαδημία» προτείνεται με σκοπό να πλαισιώσει την εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία, εντός και εκτός των ορίων της τάξης. Ειδικότερα, περιγράφεται ο σκοπός της δημιουργίας του παιχνιδιού, διάφορα στοιχεία γύρω από την μάθηση μέσω ψηφιακών παιχνιδιών, καθώς και το παιδαγωγικό πλαίσιο στο οποίο στηρίχθηκε. Επιπλέον, αναλύεται η λειτουργία του παιχνιδιού, με παράλληλη αναφορά στα στοιχεία του κώδικα που περιλαμβάνει. Τέλος, περιγράφονται τα σημαντικότερα συμπεράσματα που εξήχθησαν. This thesis presents the design and creation of an educational digital game for mobile devices, with the possibility of its use by people with visual impairments. It was created with the use and utilization of the Appinventor environment and covers part of the geometry section, of the Second year Junior High School Mathematics course, according to the current curriculum. The digital game with the name "Pythagorean Academy" is proposed in order to frame the educational and learning process, inside and outside the limits of the classroom. In particular, the purpose of the creation of the game is described, various elements around learning through digital games, as well as the pedagogical framework on which it was based. In addition, the operation of the game is analyzed, while referring to the elements of the code that it includes. Finally, the most important conclusions drawn are described.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες.en_US
dc.subjectΝέες Τεχνολογίεςen_US
dc.subjectΠληροφορικήen_US
dc.subjectΕκπαίδευσηen_US
dc.subjectΔιδασκαλίαen_US
dc.subjectΛογισμικόen_US
dc.subjectApp Inventoren_US
dc.subjectΚινητές συσκευέςen_US
dc.subjectΨηφιακό παιχνίδιen_US
dc.subjectΓυμνάσιοen_US
dc.subjectΜαθηματικάen_US
dc.titleΥλοποίηση εφαρμογής εκπαιδευτικού παιχνιδιού για την υποστήριξη του μαθήματος των μαθηματικών με τη χρήση του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος AppInventoren_US
dc.typeMSc Thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record