dc.contributor.advisor | Σακονίδης, Χαράλαμπος | |
dc.contributor.advisor | Sakonidis, Charalampos | |
dc.contributor.author | Λιθάρης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Litharis, Konstantinos | |
dc.date.accessioned | 2023-04-07T11:23:34Z | |
dc.date.available | 2023-04-07T11:23:34Z | |
dc.date.issued | 2023-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3293 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικών | en_US |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία διερευνά τα χαρακτηριστικά του περιεχομένου και
της οργάνωσης της παιδαγωγικής γνώσης των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης που διδάσκουν μαθηματικά. Για τους σκοπούς της έρευνας
πραγματοποιήθηκαν ημι-δομημένες συνεντεύξεις με δύο εκπαιδευτικούς που
διδάσκουν μαθηματικά σε Γυμνάσια της Βορείου Ελλάδος, καθώς και ημι-δομημένες
παρατηρήσεις μαθημάτων των μαθηματικών στις τάξεις τους. Οι δύο συμμετέχοντες
εκπαιδευτικοί διαθέτουν ικανοποιητική διδακτική εμπειρία αλλά έχουν διαφορετικές
επαγγελματικές διαδρομές, καθώς η Ελένη είναι μαθηματικός, ενώ ο Αντώνης είναι
φυσικός που διδάσκει για πρώτη φορά μαθηματικά. Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε
ότι η ΠΓΠ των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών είναι αρκετά περιορισμένη, κατά
κανόνα ανελαστική, διαδικαστικού τύπου και διακρίνεται για το χαμηλό επίπεδο
οργάνωσης, συνοχής και δημιουργικής αξιοποίησης στην πράξη.___________________________________________________
This master's thesis explores the characteristics of the content and organization of the
pedagogical knowledge of secondary school teachers who teach mathematics. For the
purposes of the research, semi-structured interviews were conducted with two teachers
who teach mathematics in secondary schools in Northern Greece, as well as semistructured observations of mathematics lessons in their classrooms. The two
participating teachers have sufficient teaching experience but have different
professional paths, as Eleni is a mathematician, while Antonis is a physicist who teaches
mathematics for the first time in his career so far. The data analysis showed that the
pedagogical content knowledge of the participating teachers is quite limited, generally
inflexible, procedural in nature and is distinguished for its low level of organisation,
coherence and creative use in practice. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | Μάθηση και διδασκαλία των μαθηματικών | en_US |
dc.subject | μαθηματική γνώση | en_US |
dc.subject | παιδαγωγική γνώση περιεχομένου | en_US |
dc.subject | δευτεροβάθμια εκπαίδευση | en_US |
dc.subject | learning and teaching of mathematics | en_US |
dc.subject | mathematical knowledge | en_US |
dc.subject | pedagogical content knowledge | en_US |
dc.subject | secondary education | en_US |
dc.title | Διερεύνηση της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που διδάσκουν μαθηματικά | en_US |
dc.title.alternative | Investigating the pedagigical content knowledge of teachers teaching mathematics in secondary education | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |