Show simple item record

dc.contributor.advisorΣακονίδης, Χαράλαμπος
dc.contributor.advisorSakonidis, Charalampos
dc.contributor.authorΛιθάρης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorLitharis, Konstantinos
dc.date.accessioned2023-04-07T11:23:34Z
dc.date.available2023-04-07T11:23:34Z
dc.date.issued2023-03
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3293
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικώνen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή εργασία διερευνά τα χαρακτηριστικά του περιεχομένου και της οργάνωσης της παιδαγωγικής γνώσης των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που διδάσκουν μαθηματικά. Για τους σκοπούς της έρευνας πραγματοποιήθηκαν ημι-δομημένες συνεντεύξεις με δύο εκπαιδευτικούς που διδάσκουν μαθηματικά σε Γυμνάσια της Βορείου Ελλάδος, καθώς και ημι-δομημένες παρατηρήσεις μαθημάτων των μαθηματικών στις τάξεις τους. Οι δύο συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί διαθέτουν ικανοποιητική διδακτική εμπειρία αλλά έχουν διαφορετικές επαγγελματικές διαδρομές, καθώς η Ελένη είναι μαθηματικός, ενώ ο Αντώνης είναι φυσικός που διδάσκει για πρώτη φορά μαθηματικά. Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε ότι η ΠΓΠ των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών είναι αρκετά περιορισμένη, κατά κανόνα ανελαστική, διαδικαστικού τύπου και διακρίνεται για το χαμηλό επίπεδο οργάνωσης, συνοχής και δημιουργικής αξιοποίησης στην πράξη.___________________________________________________ This master's thesis explores the characteristics of the content and organization of the pedagogical knowledge of secondary school teachers who teach mathematics. For the purposes of the research, semi-structured interviews were conducted with two teachers who teach mathematics in secondary schools in Northern Greece, as well as semistructured observations of mathematics lessons in their classrooms. The two participating teachers have sufficient teaching experience but have different professional paths, as Eleni is a mathematician, while Antonis is a physicist who teaches mathematics for the first time in his career so far. The data analysis showed that the pedagogical content knowledge of the participating teachers is quite limited, generally inflexible, procedural in nature and is distinguished for its low level of organisation, coherence and creative use in practice.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectΜάθηση και διδασκαλία των μαθηματικώνen_US
dc.subjectμαθηματική γνώσηen_US
dc.subjectπαιδαγωγική γνώση περιεχομένουen_US
dc.subjectδευτεροβάθμια εκπαίδευσηen_US
dc.subjectlearning and teaching of mathematicsen_US
dc.subjectmathematical knowledgeen_US
dc.subjectpedagogical content knowledgeen_US
dc.subjectsecondary educationen_US
dc.titleΔιερεύνηση της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που διδάσκουν μαθηματικάen_US
dc.title.alternativeInvestigating the pedagigical content knowledge of teachers teaching mathematics in secondary educationen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record