Show simple item record

dc.contributor.advisorΚασβίκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.advisorKasvikis, Konstantinos
dc.contributor.authorΓιάτσου, Ευαγγελία
dc.contributor.authorGiatsou, Evaggelia
dc.date.accessioned2023-04-11T08:08:43Z
dc.date.available2023-04-11T08:08:43Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3314
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής : Ερευνητικές και Διδακτικές Προσεγγίσεις στην Ιστορία και την Τοπική Ιστορίαen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στην ανάπτυξη της κριτικής ιστορικής σκέψης στο μάθημα της ιστορίας μέσω της επαυξημένης πραγματικότητας. Μέσα από την συγκεκριμένη διδακτική πρόταση, επιχειρείται η επίτευξη συγκεκριμένων μαθησιακών στόχων (ανάπτυξη της ιστορικής σκέψης για τις Γεωγραφικές Ανακαλύψεις) με τη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας και τη σχεδίαση ενός πολυτροπικού πλαισίου. Ο βασικός σκοπός της σχεδίασης της εν λόγω πρότασης διαμορφώθηκε με τέτοιο τρόπο που θα βοηθήσει τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες με προβλήματα στον γραπτό λόγο να οδηγηθούν στην πρόσκτηση ιστορικής γνώσης και να αναπτύξουν ιστορική σκέψη. Αντικείμενο της διδακτικής πρότασης τίθεται η επίτευξη των μαθησιακών στόχων, όπως είναι η καλλιέργεια της ιστορικής σκέψης με εστίαση τις Γεωγραφικές Ανακαλύψεις. Ειδικότερα, επιχειρείται να δημιουργηθεί ένα διαφοροποιημένο πλαίσιο μάθησης αξιοποιώντας τα οφέλη των Νέων Τεχνολογιών, με την χρήση της Επαυξημένης Πραγματικότητας (διαδραστικών χαρτών, βίντεο και εικόνων) με βασικό μέλημα την δημιουργία ενός προσιτού και πολυτροπικού υλικού. Αυτό θα βοηθήσει τους μαθητές στην αφομοίωση των ιστορικών πληροφοριών και την ανάπτυξη ιστορικής σκέψης___________________________________________________________ This thesis focuses on the development of critical historical thinking in the course of history through augmented reality. Through this specific didactic proposal, the achievement of specific learning goals (development of historical thinking about Geographical Discoveries) is attempted with the use of augmented reality and the design of a multimodal framework. The main purpose of the design of this proposal was formulated in such a way that it will help students with learning difficulties with problems in the written language to be led to the acquisition of historical knowledge and to develop historical thinking. The object of the didactic proposal is the achievement of the learning objectives, such as the cultivation of historical thinking with a focus on Geographical Discoveries. In particular, an attempt is made to create a differentiated learning framework utilizing the benefits of New Technologies, with the use of Augmented Reality (interactive maps, videos and images) with the main concern being the creation of an accessible and multimodal material. This will help students assimilate historical information and develop historical thinking.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectδιδακτική ιστορίαςen_US
dc.subjectΤΠΕen_US
dc.subjectεπαυξημένη πραγματικότηταen_US
dc.subjectιστορική σκέψηen_US
dc.subjectμαθησιακές δυσκολίεςen_US
dc.subjecthistory teachingen_US
dc.subjectICTen_US
dc.subjectaugmented realityen_US
dc.subjecthistorical thinkingen_US
dc.subjectlearning disabilitiesen_US
dc.titleΣχεδιασμός, μιας πολυτροπικής εφαρμογής για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες με θέμα τις Γεωγραφικές Ανακαλύψειςen_US
dc.title.alternativeDesigning a multimodal application for children with learning disabilidies on the theme of geographical discoveriesen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record