Show simple item record

dc.contributor.advisorΣακονίδης, Χαράλαμπος
dc.contributor.advisorSakonidis, Charalampos
dc.contributor.authorΚαμανάς, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorKamanas, Konstantinos
dc.date.accessioned2023-04-11T09:06:56Z
dc.date.available2023-04-11T09:06:56Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3329
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικώνen_US
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει τις πεποιθήσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που διδάσκουν μαθηματικά για τη μάθηση, τη διδασκαλία και την αξιολόγηση ως συνιστώσες της επαγγελματικής τους ανάπτυξης. Διεξήχθη μία πρωτογενής, συγχρονική ποσοτική, περιγραφική έρευνα, με χρήση ερωτηματολογίου κλίμακας Likert. Στην έρευνα συμμετείχαν συνολικά 150 μαθηματικοί, οι οποίοι κλήθηκαν να απαντήσουν στις ερωτήσεις ενός ερωτηματολογίου που κατασκευάστηκε για τους σκοπούς της έρευνας. Η ανάλυση δεδομένων πραγματοποιήθηκε σε στάθμη σημαντικότητας 5%, χρησιμοποιώντας τον συντελεστή συσχέτισης Spearman, μοντέλα πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης, και άλλους παραμετρικούς και μη παραμετρικούς ελέγχους. Τα ευρήματα της μελέτης υποδεικνύουν πως οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί που διδάσκουν μαθηματικά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αντιλαμβάνονται σε ικανοποιητικό βαθμό τη σχέση μεταξύ επαγγελματικής ανάπτυξης, διδακτικών πρακτικών και αξιολογικών πρακτικών, αλλά αδυνατούν να διακρίνουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και σταθερές αλληλεπιδράσεις μεταξύ τους_________________________________________________________________ The aim of this research was to examine the beliefs of secondary education teachers who teach mathematics about professional development and student assessment and their relationship with teaching practices. A primary, cross-sectional, quantitative, descriptive survey was conducted using a Likert scale questionnaire. A total of 150 mathematicians answered to the questions of a questionnaire constructed for the purpose of the study. Data analysis was performed at a 5% significance level using Spearman's correlation coefficient, multiple linear regression models, and other parametric and nonparametric tests. The findings of the study indicate that the participating mathematics teachers in secondary education conceptualize to a satisfactory degree the relationship between professional development, teaching practices and assessment practices, but fail to identify specific features and constant interactions among themen_US
dc.language.isogren_US
dc.subjectεκπαιδευτικοί που διδάσκουν μαθηματικάen_US
dc.subjectεπαγγελματική ανάπτυξηen_US
dc.subjectαξιολόγησηen_US
dc.subjectδιδακτικές πρακτικέςen_US
dc.subjectmathematics teachersen_US
dc.subjectδευτεροβάθμια εκπαίδευσηen_US
dc.subjectprofessional developmenten_US
dc.subjectassessmenen_US
dc.subjectteaching practicesen_US
dc.subjectsecondary educationen_US
dc.titleΜάθηση, διδασκαλία και αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στα μαθηματικά ως συνιστώσες επαγγελματικής ανάπτυξης: Πεποιθήσεις των εκπαιδευτικών της Β᾽ Βάθμιας Εκπαίδευσηςen_US
dc.title.alternativeLearning, teaching and evaluation of educational work in mathematics as components of professional development: Beliefs of secondary school teachersen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record