dc.contributor.advisor | Κλεφτόδημος, Αλέξανδρος | |
dc.contributor.author | Μάνου, Θωμαή | |
dc.contributor.author | Manou, Thomai | |
dc.date.accessioned | 2023-04-24T07:38:10Z | |
dc.date.available | 2023-04-24T07:38:10Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3369 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Δημόσιος Λόγος και Ψηφιακά Μέσα | en_US |
dc.description.abstract | Η ψηφιακή αφήγηση αποτελεί ένα δυναμικό εργαλείο στα πλαίσια των
προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που διεξάγονται σε όλες τις βαθμίδες
εκπαίδευσης. Επιπρόσθετα, με την ψηφιακή αφήγηση είναι δυνατό να υπάρξει
γόνιμος διάλογος μεταξύ των μαθητών αλλά και να γίνει πιο ενδιαφέρουσα και
ελκυστική η διδασκαλία. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η παραγωγή μιας
ψηφιακής ιστορίας (digital story) έχοντας ως θέμα την ανακύκλωση και με απώτερο
στόχο την καλλιέργεια και ευαισθητοποίηση των μαθητών σε περιβαλλοντικά
ζητήματα. Η ψηφιακή ιστορία δημιουργήθηκε με το λογισμικό animaker, φιλικό και
εύχρηστο ακόμα και από μικρούς μαθητές. Από την βιβλιογραφική ανασκόπηση που
διεξήχθη για τα τελευταία πέντε χρόνια, γίνεται εμφανής ο θετικό ρόλος των
ψηφιακών ιστοριών όσο αναφορά την ενεργοποίηση και διάδραση των μαθητών αλλά
και των πεποιθήσεων και στάσεων τους απέναντι στα περιβαλλοντικά προβλήματα._________________________
___________________________________________
Digital storytelling is a dynamic tool in Environmental Education programs that are
conducted at all levels of education. In addition, with digital storytelling it is possible
to have a fruitful dialogue between students and to make teaching more interesting
and engaging. The purpose of this research is the production of a digital story (digital
story) with the theme of recycling and with the ultimate goal of cultivating and raising
awareness among students on environmental issues. The digital story was created with
animaker software, friendly and easy to use even by young students. From the
bibliographic review conducted for the last five years, the positive role of digital
stories becomes evident in terms of the activation and interaction of students, as well
as their beliefs and attitudes towards environmental problems. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | ψηφιακή αφήγηση | en_US |
dc.subject | περιβαλλοντική εκπαίδευση | en_US |
dc.subject | ανακύκλωση | en_US |
dc.subject | digital storytelling | en_US |
dc.subject | environmental education | en_US |
dc.subject | recycling | en_US |
dc.title | Ψηφιακές ιστορίες στην επικοινωνία και την εκπαίδευση. Δημιουργία ψηφιακής ιστορίας για την ανάδειξη θεμάτων δημοσίου ενδιαφέροντος (περιβαλλοντικό θέμα) | en_US |
dc.title.alternative | Digital stories in communication and education. Creating a digital story to highlight issues of public interest (environmental issue) | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |