Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεφτόδημος, Αλέξανδρος
dc.contributor.authorΜάνου, Θωμαή
dc.contributor.authorManou, Thomai
dc.date.accessioned2023-04-24T07:38:10Z
dc.date.available2023-04-24T07:38:10Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3369
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Δημόσιος Λόγος και Ψηφιακά Μέσαen_US
dc.description.abstractΗ ψηφιακή αφήγηση αποτελεί ένα δυναμικό εργαλείο στα πλαίσια των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που διεξάγονται σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Επιπρόσθετα, με την ψηφιακή αφήγηση είναι δυνατό να υπάρξει γόνιμος διάλογος μεταξύ των μαθητών αλλά και να γίνει πιο ενδιαφέρουσα και ελκυστική η διδασκαλία. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η παραγωγή μιας ψηφιακής ιστορίας (digital story) έχοντας ως θέμα την ανακύκλωση και με απώτερο στόχο την καλλιέργεια και ευαισθητοποίηση των μαθητών σε περιβαλλοντικά ζητήματα. Η ψηφιακή ιστορία δημιουργήθηκε με το λογισμικό animaker, φιλικό και εύχρηστο ακόμα και από μικρούς μαθητές. Από την βιβλιογραφική ανασκόπηση που διεξήχθη για τα τελευταία πέντε χρόνια, γίνεται εμφανής ο θετικό ρόλος των ψηφιακών ιστοριών όσο αναφορά την ενεργοποίηση και διάδραση των μαθητών αλλά και των πεποιθήσεων και στάσεων τους απέναντι στα περιβαλλοντικά προβλήματα._________________________ ___________________________________________ Digital storytelling is a dynamic tool in Environmental Education programs that are conducted at all levels of education. In addition, with digital storytelling it is possible to have a fruitful dialogue between students and to make teaching more interesting and engaging. The purpose of this research is the production of a digital story (digital story) with the theme of recycling and with the ultimate goal of cultivating and raising awareness among students on environmental issues. The digital story was created with animaker software, friendly and easy to use even by young students. From the bibliographic review conducted for the last five years, the positive role of digital stories becomes evident in terms of the activation and interaction of students, as well as their beliefs and attitudes towards environmental problems.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectψηφιακή αφήγησηen_US
dc.subjectπεριβαλλοντική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectανακύκλωσηen_US
dc.subjectdigital storytellingen_US
dc.subjectenvironmental educationen_US
dc.subjectrecyclingen_US
dc.titleΨηφιακές ιστορίες στην επικοινωνία και την εκπαίδευση. Δημιουργία ψηφιακής ιστορίας για την ανάδειξη θεμάτων δημοσίου ενδιαφέροντος (περιβαλλοντικό θέμα)en_US
dc.title.alternativeDigital stories in communication and education. Creating a digital story to highlight issues of public interest (environmental issue)en_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record