Show simple item record

dc.contributor.authorΚικίδου, Σόνια
dc.contributor.authorKikidou, Sonia
dc.contributor.authorΜπράτιτσης, Θαρρενός
dc.contributor.authorMpratitsis, Tharrenos
dc.date.accessioned2023-04-24T07:46:16Z
dc.date.available2023-04-24T07:46:16Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3370
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες, το Περιβάλλον και την Τεχνολογίαen_US
dc.description.abstractΤο παιχνίδι αποτελεί την κύρια μορφή κοινωνικής δραστηριότητας των παιδιών, μέσω του οποίου εξερευνούν τον κόσμο γύρω τους, κοινωνικοποιούνται και δημιουργούν διαπροσωπικές σχέσεις. Για τον λόγο αυτό, έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια η παιχνιδοποίηση στο πεδίο εκπαίδευσης, ακόμη και από το νηπιαγωγείο. Η παιχνιδοποίηση περιλαμβάνει στοιχεία και εμπειρίες παιχνιδιών στο σχεδιασμό διαδικασιών μάθησης (οποιουδήποτε τομέα σπουδών) με σκοπό την εμπλοκή, την παροχή κινήτρων και τη βελτίωση της μάθησης, καθώς και την ανάπτυξη και την ενίσχυση δεξιοτήτων όπως η συνεργασία, η αυτορρύθμιση της μάθησης και η δημιουργικότητα. Η παρούσα εργασία αξιοποίησε την προσέγγιση της παιχνιδοποίησης, με σκοπό να δημιουργήσει μια καλή πρακτική με βάση το παιχνίδι για τη διδασκαλία του φαινομένου του ουράνιου τόξου. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι, με αυτό τον τρόπο, τα παιδιά του νηπιαγωγείου ενδιαφέρθηκαν περισσότερο για την έννοια που διδάσκονταν και είχαν καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα σε σχέση με την παραδοσιακή μάθηση.______________________________ ________________________________ Play is a major form of social activity for children, through which they explore the world around them, socialize and create interpersonal relationships. For this reason, gamification has been developed in recent years in education, starting from kindergarten. Gamification includes game elements and experiences in the design of learning processes (in any disciplinary area) to engage and motivate children and enhance learning, as well as to develop and enhance skills such as collaboration, self-regulation of learning, and creativity. This work utilized the gamification approach, with the aim of creating a good practice based on play for teaching the rainbow phenomenon. The results indicated that, in this way, the kindergarten children were more interested in the concept being taught and achieved better learning outcomes than traditional learning.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπαιχνιδοποίησηen_US
dc.subjectνηπιαγωγείοen_US
dc.subjectμάθησηen_US
dc.subjectουράνιο τόξοen_US
dc.subjectgamificationen_US
dc.subjectkindergartenen_US
dc.subjectlearningen_US
dc.subjectrainbowen_US
dc.titleΠαιχνιδοποίηση και Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών: Η διδασκαλία του φαινομένου του ουράνιου τόξου μέσω στοιχείων παιχνιδοποίησηςen_US
dc.title.alternativeGamification and Science Teaching: The Rainbow effect through gamificationen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record