Show simple item record

dc.contributor.advisorΓεωργάλου, Μαρίζα
dc.contributor.authorΔιβανέ, Ιωάννα
dc.contributor.authorDivane, Ioanna
dc.date.accessioned2023-04-24T08:13:23Z
dc.date.available2023-04-24T08:13:23Z
dc.date.issued2022-11
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3372
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής:Η Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΤα social media αποτελούν κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Ένα από τα πιο διαδεδομένα σήμερα είναι το YouTube. Στην παρούσα εργασία σκοπός μας είναι να μελετήσουμε τι ταυτότητες αναδύονται και κατασκευάζονται μέσα στην πλατφόρμα του YouTube. Αξιοποιώντας εργαλεία της ανάλυσης λόγου πραγματοποιήσαμε μια ποιοτική έρευνα για να ανακαλύψουμε τι είδους ταυτότητες οικοδομούνται στο YouTube αλλά και τη συμβολή του σε νέους τρόπους συνομιλίας και κοινωνικής αλληλεπίδρασης. Οι ΥouTubers που μελετήθηκαν είναι η Mikri Ollandeza, η Mary Sinatsaki, η Fosbloque, o Fipster, η Dat Lilly, o Giorgos Vagiatas, η Maria Solomou και η Katerina Visseri (13 αποσπάσματα). Μέσα από τη διαδικασία αυτή διαπιστώσαμε ποικίλες ταυτότητες (ταυτότητα του/της ψυχολόγου, σκηνοθέτη, influencer, δημοσιογράφου, φιλόζωου ή και προτύπου κ.α.) οι οποίες είναι αποτέλεσμα γλωσσικών και σημειωτικών πόρων. Η ταυτότητα του technical – online YouTuber θα μπορούσαμε να πούμε ότι ήταν μια από τις πιο ενδιαφέρουσες. Η εργασία ολοκληρώνεται με μια διδακτική πρόταση για το γυμνάσιο που εμπλέκει τον λόγο των επιλεγμένων ΥouTubers με το γλωσσικό μάθημα, τον Κριτικό Γραμματισμό και τους Πολυγραμματισμούς σε συνδυασμό με τα προσωπικά ενδιαφέροντα των μαθητών________________________ __________________________ Social media are part of our everyday life. One of the most popular platforms nowadays is YouTube. In this dissertation, our aim is to study what identities emerge and are constructed within the YouTube platform. With the help of discourse analysis, we conducted qualitative research to find out what kind of identities are built on YouTube and its contribution to new ways of conversation and social interaction. The Youtubers studied are Mikri Ollandeza, Mary Sinatsaki, Fosbloque, Fipster, Dat Lilly, Giorgos Vagiatas, Maria Solomou and Katerina Visseri (13 extracts). Through this process we found diverse identities (identity of the psychologist, director, influencer, journalist, animal lover or role model etc.) that are the result of linguistic and semiotic resources. The identity of the technical - online YouTuber could be said to be one of the most interesting identities. The dissertation concludes with a teaching proposal for junior high school that engages the discourse of the selected YouTubers with language learning, Critical Literacy and Multiliteracies in combination with the personal interests of the students.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectκατασκευές ταυτοτήτωνen_US
dc.subjectYouTubeen_US
dc.subjectανάλυση λόγουen_US
dc.subjectπολυγραμματισμοί.en_US
dc.subjectidentity constructionen_US
dc.subjectYouTubeen_US
dc.subjectdiscourse analysisen_US
dc.subjectmultiliteraciesen_US
dc.titleΚατασκευή ταυτοτήτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η περίπτωση του Youtube-Μια διδακτική πρόταση σε μαθητές/μαθήτριες Γυμνασίουen_US
dc.title.alternativeIdentity construction on social media . The case of Youtube-A teaching proposal for junior high school studentsen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record