dc.contributor.advisor | Παπανικολάου, Αναστάσιος | |
dc.contributor.author | Μπεχλιβάνης, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Mpechlivanis, Dimitros | |
dc.date.accessioned | 2023-04-24T10:09:48Z | |
dc.date.available | 2023-04-24T10:09:48Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3381 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες, το Περιβάλλον και την Τεχνολογία | en_US |
dc.description.abstract | Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση είναι ένα πολύ κρίσιμο αίτημα των τελευταίων χρόνων,
λόγω της τεράστιας επιβάρυνσης του φυσικού περιβάλλοντος από τις ανθρώπινες
δραστηριότητες. Εξαιτίας αυτού ο ρόλος που διαδραματίζουν οι Περιβαλλοντικοί
Εκπαιδευτές είναι βασικός για την επιτυχία ή όχι των στόχων που τίθενται εκ μέρους
της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να
διερευνήσει τις απόψεις που έχουν οι εκπαιδευτικοί τόσο της Πρωτοβάθμιας όσο και
της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας σχετικά με τα
χαρακτηριστικά που οφείλουν να έχουν οι αποτελεσματικοί Περιβαλλοντικοί
Εκπαιδευτές. Στην έρευνα συμμετείχαν 150 εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και της
Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν
το ερωτηματολόγιο. Από την ανάλυση των δεδομένων φάνηκε ότι ιδιαίτερη σημασία
για τους ίδιους έχουν οι γνώσεις, οι επικοινωνιακές τους δεξιότητες και η
μεταδοτικότητά τους_________________________
________________________________________________
Environmental Education is a very critical request of recent years, due to the enormous
burden on the natural environment from human activities. Because of this, the role
played by Environmental Educators is key to the success or otherwise of the goals set
on behalf of Environmental Education. The aim of this work is to investigate the
opinions of the teachers of both Primary and Secondary education in the Region of
Western Macedonia regarding the characteristics that effective Environmental
Educators should have. 150 teachers of Primary and Secondary education participated
in the research, while the research tool used was the questionnaire. From the analysis
of the data, it appeared that knowledge, communication skills and their
communicability are of particular importance to them. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | Περιβαλλοντική Εκπαίδευση | en_US |
dc.subject | Περιβαλλοντικοί Εκπαιδευτές | en_US |
dc.subject | αποτελεσματικότητα | en_US |
dc.subject | χαρακτηριστικά | en_US |
dc.subject | Environmental Education | en_US |
dc.subject | Environmental Educators | en_US |
dc.subject | effectiveness | en_US |
dc.subject | characteristics | en_US |
dc.title | Χαρακτηριστικά των αποτελεσματικών περιβαλλοντικών εκπαιδευτών. Απόψεις εκπαιδευτικών της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας | en_US |
dc.title.alternative | Characteristics of effective environmental educators. Views of teachers in the Region of Western Macedonia | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |