Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπανικολάου, Αναστάσιος
dc.contributor.authorΜπεχλιβάνης, Δημήτριος
dc.contributor.authorMpechlivanis, Dimitros
dc.date.accessioned2023-04-24T10:09:48Z
dc.date.available2023-04-24T10:09:48Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3381
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες, το Περιβάλλον και την Τεχνολογίαen_US
dc.description.abstractΗ Περιβαλλοντική Εκπαίδευση είναι ένα πολύ κρίσιμο αίτημα των τελευταίων χρόνων, λόγω της τεράστιας επιβάρυνσης του φυσικού περιβάλλοντος από τις ανθρώπινες δραστηριότητες. Εξαιτίας αυτού ο ρόλος που διαδραματίζουν οι Περιβαλλοντικοί Εκπαιδευτές είναι βασικός για την επιτυχία ή όχι των στόχων που τίθενται εκ μέρους της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις που έχουν οι εκπαιδευτικοί τόσο της Πρωτοβάθμιας όσο και της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας σχετικά με τα χαρακτηριστικά που οφείλουν να έχουν οι αποτελεσματικοί Περιβαλλοντικοί Εκπαιδευτές. Στην έρευνα συμμετείχαν 150 εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν το ερωτηματολόγιο. Από την ανάλυση των δεδομένων φάνηκε ότι ιδιαίτερη σημασία για τους ίδιους έχουν οι γνώσεις, οι επικοινωνιακές τους δεξιότητες και η μεταδοτικότητά τους_________________________ ________________________________________________ Environmental Education is a very critical request of recent years, due to the enormous burden on the natural environment from human activities. Because of this, the role played by Environmental Educators is key to the success or otherwise of the goals set on behalf of Environmental Education. The aim of this work is to investigate the opinions of the teachers of both Primary and Secondary education in the Region of Western Macedonia regarding the characteristics that effective Environmental Educators should have. 150 teachers of Primary and Secondary education participated in the research, while the research tool used was the questionnaire. From the analysis of the data, it appeared that knowledge, communication skills and their communicability are of particular importance to them.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΠεριβαλλοντική Εκπαίδευσηen_US
dc.subjectΠεριβαλλοντικοί Εκπαιδευτέςen_US
dc.subjectαποτελεσματικότηταen_US
dc.subjectχαρακτηριστικάen_US
dc.subjectEnvironmental Educationen_US
dc.subjectEnvironmental Educatorsen_US
dc.subjecteffectivenessen_US
dc.subjectcharacteristicsen_US
dc.titleΧαρακτηριστικά των αποτελεσματικών περιβαλλοντικών εκπαιδευτών. Απόψεις εκπαιδευτικών της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίαςen_US
dc.title.alternativeCharacteristics of effective environmental educators. Views of teachers in the Region of Western Macedoniaen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record