Show simple item record

dc.contributor.advisorΓιαννακοπούλου. Αναστασία
dc.contributor.authorΜάνθου, Αναστασία
dc.contributor.authorManthou, Anastasia
dc.date.accessioned2023-04-24T10:52:56Z
dc.date.available2023-04-24T10:52:56Z
dc.date.issued2023-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3386
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Δημόσιος Λόγος και Ψηφιακά Μέσαen_US
dc.description.abstractΗ σύγχρονη εποχή είναι η εποχή της τεχνολογίας και της πληροφορίας και αυτή η κατάσταση έχει επηρεάσει ολόκληρη την ανθρωπότητα και τις δραστηριότητες της σε όλα τα επίπεδα μεταξύ των οποίων και την εκπαίδευση. Η εισαγωγή των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πράξη έχει δώσει νέα ώθηση στην διδασκαλία των μαθημάτων και το γλωσσικό μάθημα δεν θα μπορούσε να απουσιάζει. Υπάρχει μια πληθώρα εργαλείων και ψηφιακών εφαρμογών τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν με τέτοιο τρόπο, ώστε το μάθημα να γίνει κατανοητό και να προσελκύσει το ενδιαφέρον των μαθητών. Προς αυτήν την κατεύθυνση κινείται η παρούσα εργασία η οποία εκπονείται στο πλαίσιο των μεταπτυχιακών σπουδών μου με τίτλο «Δημόσιος λόγος και ψηφιακά μέσα». Η εργασία έχει ως θέμα τη διδασκαλία του Γλωσσικού μαθήματος στο Δημοτικό σχολείο και τη σχέση του με τις ΤΠΕ, ενώ επιχειρείται η δημιουργία ψηφιακού υλικού ενδεικτικών προτεινόμενων θεματικών ενοτήτων στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσα στη ΣΤ’ Δημοτικού____________________________ ____________________________ The modern age is the age of technology and information and this situation has affected the entire humanity and its activities at all levels including education. Τhe introduction of ICT in the educational practice has given new impetus to the teaching of lessons and the language lesson could not be absent. There is a wealth of tools and digital applications that can be used in such a way that the lesson is understood and engages the students. This is the direction of this work, which is being prepared as part of my postgraduate studies entitled "Public Discourse and Digital Media". The subject of the work is the teaching of the Language course in Primary school and its relationship with ICT, while an attempt is made to create digital material indicative of proposed thematic units in the course of Modern Greek Language in the 6th gradeen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδιδασκαλίαen_US
dc.subjectπολυγραμματισμοίen_US
dc.subjectπολυτροπικά κείμεναen_US
dc.subjectψηφιακά μέσαen_US
dc.subjectlesson planen_US
dc.subjectteachingen_US
dc.subjectmultiliteraciesen_US
dc.subjectdigital mediaen_US
dc.title‘Η διδασκαλία του Γλωσσικού μαθήματος στο Δημοτικό σχολείο και οι ΤΠΕ. Δημιουργία ψηφιακού υλικού ενδεικτικών προτεινόμενων θεματικών ενοτήτων στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσα στη ΣΤ’ Δημοτικούen_US
dc.title.alternativeThe teaching of the Language course in Primary school and Information and Communication Technologies. Creation of digital material indicative of proposed thematic units in the course of Modern Greek Language in the 6th grade.en_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record