Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηπαναγιωτίδη , Άννα
dc.contributor.authorΛιάκου, Φρειδερίκη
dc.contributor.authorLiakou, Freideriki
dc.date.accessioned2023-04-25T07:32:05Z
dc.date.available2023-04-25T07:32:05Z
dc.date.issued2023-01
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3389
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Η Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΤα παρόν πόνημα επιχειρεί να διερευνήσει τον τρόπο που η λογοτεχνία συμβάλλει στη διδασκαλία της Ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης γλώσσας. Είναι απολύτως σαφές ότι τα λογοτεχνικά κείμενα έχουν περίοπτη θέση στις γλωσσικές διαδικασίες, μα πρόσφατα αναδεικνύονται και ως εξαιρετικό εργαλείο για τεχνικές διδασκαλίας. Στο παρόν πόνημα μελετάται η θέση των λογοτεχνικών κειμένων εντός των γλωσσικών διαδικασιών, το επίπεδο καταλληλότητας που έχουν τα κείμενα, τα οφέλη που αποκομίζονται μα και οι αδυναμίες που ανακύπτουν από την αξιοποίηση της λογοτεχνίας. Τελικώς, η λογοτεχνία είναι εξαιρετικά χρήσιμη στο σύνολο των επιπών στα οποία η Ελληνική γλώσσα διδάσκεται ως δεύτερη, πληρώντας σχεδόν το σύνολο των όρων καταλληλότητας. Οι γλωσσικές δεξιότητες των μαθητών αναπτύσσονται δυναμικά, μα καταγράφεται και εξοικείωσή τους με τον πολιτισμό της Ελλάδας. Τέλος, αναφέρονται σημαντικά περιθώρια στα οποία μπορεί να βελτιωθεί το επίπεδο συνεισφοράς των λογοτεχνικών κειμένων στη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας._____________________ -_______________________________________________________________________ The current issue is trying to investigate the way that the literature contributes to the teaching of the Greek language as a foreign language. It is absolutely clear that literature has a great place within the lingual procedures, however it is obvious recently that literature is also a significant tool for the technics of teaching. In the current essay, it is examined the place that the literature has in the lingual procedures, the level of suitability of thew literature, the pros and the inadequacies from the use of the literature. At last, it appears that literature is extremely useful for every level of teaching the Greek language as a second language. The lingual abilities of the students appear to develop dynamically, while there is an enormous contact with the Greek civilization. Finally, there seem to be many places to improve the contribution of the literature to the teaching the Greek language as s second language.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπρώτη γλώσσαen_US
dc.subjectδεύτερη γλώσσαen_US
dc.subjectλογοτεχνίαen_US
dc.subjectεκμάθηση γλώσσαςen_US
dc.subjectfirst languageen_US
dc.subjectsecond languageen_US
dc.subjectliteratureen_US
dc.subjectlearning of foreign languageen_US
dc.titleΟ ρόλος της λογοτεχνίας στην εκμάθηση της ελληνικής ως 2ης ξένης γλώσσαςen_US
dc.title.alternativeThe role of literatur in learning Greek at a second languageen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record