Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηπαναγιωτίδη, Άννα
dc.contributor.authorΚουλιανού, Αικατερίνη
dc.contributor.authorKoulianou, Ekaterini
dc.date.accessioned2023-04-25T07:57:57Z
dc.date.available2023-04-25T07:57:57Z
dc.date.issued2023-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3393
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Η Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση γλωσσικού υλικού σε μια μικτή τάξη νηπιαγωγείου. Αρχικά επιτελείται μία σύντομη εισαγωγή στο θέμα της εργασίας. Το κύριο μέρος της εργασίας διακρίνεται σε ένα θεωρητικό κομμάτι βιβλιογραφικής ανασκόπησης και σε ένα πρακτικό κομμάτι σε συνδυασμό με τη βασική θεωρία. Στο θεωρητικό μέρος παρουσιάζεται το ζήτημα των προσφύγων και των μεταναστευτικών ροών στην Ελλάδα. Στη συνέχεια προσεγγίζεται η έννοια της Διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και ιδιαίτερα στα πλαίσια της προσχολικής αγωγής. Έπειτα πραγματεύεται το ζήτημα της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας καθώς και η κατάκτηση της στην νηπιακή ηλικία. Παρουσιάζεται η μεθοδολογία διδασκαλίας της γλώσσας στην προσχολική αγωγή και αναπτύσσεται ο ρόλος της συνεργασίας σε ομάδες. Αναγνωρίζεται ο ρόλος του εκπαιδευτικού και πώς διαχειρίζεται την ετερότητα στην τάξη και προσεγγίζεται το ζήτημα του Αναλυτικού Προγράμματος. Στη συνέχεια παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο του πρακτικού μέρους, το γλωσσικό υλικό, διαρθρωμένο σε 5 ενότητες, το οποίο απαρτίζεται από ειδικές δραστηριότητες που σχεδιάστηκαν για μαθητές σε μια μικτή τάξη νηπιαγωγείου. Σε κάθε επιμέρους διδακτική ενότητα παρουσιάζεται εν συντομία το θεωρητικό πλαίσιο, οι στόχοι, ο τρόπος υλοποίησής τους. ______________________________________________________________ This work aims to present language material in a mixed kindergarten class. First, a brief introduction to the topic of the work is made. The main part of the thesis is divided into a theoretical part of literature review and a practical part combined with the basic theory. In the theoretical part, the issue of refugees and migration flows in Greece is presented. Then the concept of Intercultural education is approached, especially in the context of preschool education. Then he deals with the issue of the Greek language as a second or foreign language as well as its acquisition in infancy. The language teaching methodology in preschool education is presented and the role of cooperation in groups is developed. The role of the teacher and how he manages otherness in the classroom is recognized and the issue of the Analytical Program is approached. Then the theoretical framework of the practical part is presented, the language material, structured in 5 sections, which consists of special activities designed for students in a mixed kindergarten class. In each individual teaching unit, the theoretical framework, the objectives, the way of their implementation are briefly presented.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectετερογένειαen_US
dc.subjectομάδαen_US
dc.subjectμικτή τάξηen_US
dc.subjectheterogeneityen_US
dc.subjectgroupen_US
dc.subjectmixed classen_US
dc.titleΠαραγωγή γλωσσικού υλικού σε μια μικτή τάξη νηπιαγωγείουen_US
dc.title.alternativeProduction of language material in a mixed kindergarten classroomen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record