Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηπαναγιωτίδη, Άννα
dc.contributor.authorΠουλικίδου, Ουρανία
dc.contributor.authorPoulikidou, Ourania
dc.date.accessioned2023-04-25T10:58:58Z
dc.date.available2023-04-25T10:58:58Z
dc.date.issued2023-01
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3413
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Η Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία, η οποία εκπονείται στο Π.Μ.Σ των Επιστημών Αγωγής του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης και του Τμήματος Νηπιαγωγών της Παιδαγωγικής Σχολής της Φλώρινας έχει ως θέμα μελέτης και έρευνας την προσέγγιση των λαθών των μαθητών στον γραπτό λόγο των ενηλίκων αγγλόφωνων και γερμανόφωνων. Αρχικά, η εργασία αποτελείται από μια βιβλιογραφική ανασκόπηση και το θεωρητικό μέρος. Στο μέρος αυτό για παράδειγμα θα γίνει αναφορά στην εννοιολογική προσέγγιση κάποιων βασικών όρων της εργασίας, ενώ θα χαρτογραφηθούν και διάφορες έρευνες και μελέτες σχετικές με το αντικείμενο μελέτης. Έπειτα, υπάρχει και το ερευνητικό μέρος, το οποίο αναφέρεται στη μεθοδολογία της έρευνας, στη συλλογή του υλικού και της ανάλυσης. Η εργασία και η έρευνα η εν λόγω ,καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι εκπαιδευτικοί ,οι οποίοι εργάζονται στον χώρο της εκπαίδευσης και κυρίως στο πλαίσιο της διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας είναι σημαντικό να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο διδασκαλίας. Ο επαναπροσδιορισμός και ο μετασχηματισμός του τρόπου διδασκαλίας τους έγκειται ως καίριας και αναγκαίας σημασίας. Μάλιστα, ο επαναπροσδιορισμός αυτός δικαιολογείται και από στο γεγονός ότι τα άτομα από άλλες χώρες και με διαφορετική γλώσσα παρουσιάζουν αρκετά λάθη και αδυναμίες στην εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας. Ως εκ τούτου προκύπτει η ανάγκη της διαμόρφωσης ενός μαθησιακού και εκπαιδευτικού περιβάλλοντος που θα προσαρμόζεται στις ανάγκες τους και θα τους βοηθά να μάθουν μέσα από έναν πιο ευέλικτο και ευχάριστο τρόπο._______________________________________________________________________ __________________________________________________ The present paper, which is prepared in the P.M.S of Educational Sciences of the Elementary Education Department of the Pedagogical School of Florina, has as its subject of study and research the approach of students' mistakes in the written speech of English- and German-speaking adults. Initially, the paper consists of a literature review and the theoretical part. In this part, for example, reference will be made to the conceptual approach of some basic terms of the work, while various researches and studies related to the subject of study will be mapped. Then there is the research part, which refers to the research methodology, the collection of the material and the analysis. The work and research in question comes to the conclusion that teachers who work in the field of education and especially in the context of teaching the Greek language, it is important to redefine the way of teaching. The redefinition and transformation of their teaching method is of key and necessary importance. In fact, this redefinition is also justified by the fact that people from other countries and with a different language present several mistakes and weaknesses in learning the Greek language. Therefore, there is a need to create a learning and educational environment that will adapt to their needs and help them learn in a more flexible wayen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectλάθηen_US
dc.subjectδιδασκαλίαen_US
dc.subjectγραπτός λόγοςen_US
dc.subjecterrorsen_US
dc.subjectteachingen_US
dc.subjectwritingen_US
dc.titleΣυγκριτική ανάλυση των λαθών στον γραπτό λόγο ενηλίκων , αγγλόφωνων και γερμανόφωνωνen_US
dc.title.alternativeComparative analysis of errors in the written speech of adults, English and German speakersen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record