Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηπαναγιωτίδη, Άννα
dc.contributor.authorΣίμα, Ηλιάνα
dc.contributor.authorSima, Iliana
dc.date.accessioned2023-04-26T08:31:50Z
dc.date.available2023-04-26T08:31:50Z
dc.date.issued2023-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3425
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Η Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΗ εισβολή των Ρώσων στην Ουκρανία το Φεβρουάριο του 2022, προκάλεσε ένα νέο κύμα προσφύγων προς χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και την Ελλάδα. Το γεγονός αυτό, έφερε την ελληνική πολιτεία και τους εκπαιδευτικούς αντιμέτωπους με μια νέα πρόκληση, την παροχή κατάλληλης εκπαίδευσης σε αυτά τα άτομα με στόχο την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας και την ένταξή τους στην κοινωνία. Η παρούσα εργασία, ανταποκρινόμενη σε αυτήν την ανάγκη, εστιάζει στην παραγωγή γλωσσικού διδακτικού υλικού στην ελληνική γλώσσα για Ουκρανούς πρόσφυγες ηλικίας 12-15 ετών, στο επίπεδο γλωσσομάθειας Α1. Το παραχθέν υλικό βασίζεται στις αρχές της επικοινωνιακής προσέγγισης στη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας και στοχεύει στην καλλιέργεια των επικοινωνιακών δεξιοτήτων των μαθητών προκειμένου να είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της καθημερινότητας. Το υλικό αφορά πέντε περιστάσεις επικοινωνίας: 1) εκπαίδευση και σχολείο, 2) τρόφιμα και ποτά, 3) αγορές και μαγαζιά, 4) υγεία και σωματική φροντίδα και 5) καιρός. Σημαντική παράμετρος κατά τη δημιουργία του υλικού αποτέλεσε ο σεβασμός της κουλτούρας των παιδιών και η επαφή τους με στοιχεία του ελληνικού πολιτισμού. Οι δραστηριότητες επιδιώκουν τόσο την υιοθέτηση στοιχείων του πολιτισμικού υποβάθρου των μαθητών, όσο και την εξοικείωσή τους με πολιτισμικά στοιχεία της χώρας υποδοχής __________________________________________________________________ The Russian invasion of Ukraine in February 2022 caused a new wave of refugees to European Union countries and Greece. This event confronted the Greek state and educators with a new challenge, the provision of appropriate education to these people in order to help them learn the Greek language and integrate into society. In response to this need, the present study focuses on the production of language teaching materials in Greek for Ukrainian refugees aged 12-15 years old, at the A1 language proficiency level. The produced material is based on the principles of the communicative approach to the teaching of Greek as a foreign language and aims to cultivate the communicative skills of students in order to be able to meet the demands of everyday life. The material covers five communication contexts: 1) education and school, 2) food and drink, 3) shopping and shops, 4) health and physical care and 5) weather. An important aspect in the creation of the material was to respect the children's culture and bring them into contact with elements of Greek culture. The activities seek both to adopt elements of the students' cultural background and to familiarize them with cultural elements of the host country.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπρόσφυγεςen_US
dc.subjectμαθητέςen_US
dc.subjectΟυκρανίαen_US
dc.subjectUkraineen_US
dc.subjectstudentsen_US
dc.subjectrefugeesen_US
dc.titleΠαραγωγή γλωσσικού διδακτικού υλικού στην ελληνική γλώσσα για πρόσφυγες ηλικίας 12-15 ετών από την Ουκρανία, επίπεδο Α1en_US
dc.title.alternativeProduction of language teaching material in Greek for refugees aged 12-15 years old from Ukraine, level A1en_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record