Η χρήση των ψηφιακών μέσων στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Επικοινωνία. Δημιουργία ψηφιακών παραμυθιών για την ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα περιβάλλοντο
Abstract
Σκοπός αυτής της διατριβής είναι να διερευνήσει κατά πόσο η χρήση
διαδραστικών και διαδικτυακών τεχνολογιών μπορεί να βελτιώσει και να ενισχύσει
τη σύνδεση που υπάρχει μεταξύ της εκπαίδευσης και του φυσικού κόσμου. Σε αυτή
την εργασία, περιγράφουμε μια πειραματική μέθοδο που βασίζεται στη συνδυασμένη
χρήση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών για να επιτρέψει στα παιδιά να
κατασκευάσουν ένα ψηφιακό παραμύθι μέσω της χρήσης του προγραμματιστικού
περιβάλλοντος που είναι γνωστό ως "Storyjumper". Για να γίνουμε πιο
συγκεκριμένοι, μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συμμετείχαν σε μια ενισχυμένη
διδακτική παρέμβαση με την ονομασία "Storyjumper", η οποία τους ζητούσε να
κατασκευάσουν ένα σενάριο ψηφιακού παραμυθιού χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή
με την ονομασία "Storyjumper
_________________________________________________________________
The purpose of this thesis is to explore whether the use of interactive and online
technologies can improve and strengthen the connection between education and the
physical world. In this work, we describe an experimental method based on the
combined use of information and communication technologies to allow children to
construct a digital story through the use of the programming environment known as
"Storyjumper". To be more specific, secondary school students participated in an
enhanced teaching intervention called "Storyjumper", which asked them to construct a
digital fairy tale scenario using an application called "Storyjumper"