Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεφτοδήμος, Αλέξανδρος
dc.contributor.authorΜαρούδη, Ελένη
dc.contributor.authorMaroudi, Eleni
dc.date.accessioned2023-04-26T08:59:30Z
dc.date.available2023-04-26T08:59:30Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3427
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Δημόσιος Λόγος και Ψηφιακά Μέσαen_US
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της διατριβής είναι να διερευνήσει κατά πόσο η χρήση διαδραστικών και διαδικτυακών τεχνολογιών μπορεί να βελτιώσει και να ενισχύσει τη σύνδεση που υπάρχει μεταξύ της εκπαίδευσης και του φυσικού κόσμου. Σε αυτή την εργασία, περιγράφουμε μια πειραματική μέθοδο που βασίζεται στη συνδυασμένη χρήση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών για να επιτρέψει στα παιδιά να κατασκευάσουν ένα ψηφιακό παραμύθι μέσω της χρήσης του προγραμματιστικού περιβάλλοντος που είναι γνωστό ως "Storyjumper". Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συμμετείχαν σε μια ενισχυμένη διδακτική παρέμβαση με την ονομασία "Storyjumper", η οποία τους ζητούσε να κατασκευάσουν ένα σενάριο ψηφιακού παραμυθιού χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή με την ονομασία "Storyjumper _________________________________________________________________ The purpose of this thesis is to explore whether the use of interactive and online technologies can improve and strengthen the connection between education and the physical world. In this work, we describe an experimental method based on the combined use of information and communication technologies to allow children to construct a digital story through the use of the programming environment known as "Storyjumper". To be more specific, secondary school students participated in an enhanced teaching intervention called "Storyjumper", which asked them to construct a digital fairy tale scenario using an application called "Storyjumper"en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπεριβαλλοντική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectΤεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.)en_US
dc.subjectπληροφορικήen_US
dc.subjectenvironmental educationen_US
dc.subjectInformation & Communication Technologies (ICT)en_US
dc.subjectinformaticsen_US
dc.titleΗ χρήση των ψηφιακών μέσων στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Επικοινωνία. Δημιουργία ψηφιακών παραμυθιών για την ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα περιβάλλοντοen_US
dc.title.alternativeThe use of digital media in Environmental Education and Contact. Creating digital fairy tales to raise awareness children in environmental issuesen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record