Show simple item record

dc.contributor.advisorΧλαπουτάκη, Ελισάβετ
dc.contributor.authorΜικέ, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorMike, Konstantina
dc.date.accessioned2023-04-26T09:26:18Z
dc.date.available2023-04-26T09:26:18Z
dc.date.issued2023-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3434
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Η Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία παρουσιάζεται το περιεχόμενο των Προγραμμάτων Σπουδών της Νεοελληνικής Γλώσσας του 2003 και του 2021 για την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και συγκεκριμένα για το Γυμνάσιο. Η ανάπτυξη της διπλωματικής εργασίας, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε εμπειρικό επίπεδο στηρίχθηκε στη βιβλιογραφία που επιλέχθηκε αναφορικά με τα Προγράμματα Σπουδών, τις γλωσσοδιδακτικές προσεγγίσεις και τα νομοθετικά διατάγματα των Προγραμμάτων Σπουδών που συντάχτηκαν στην Ελλάδα. Μέσα από την ποιοτική έρευνα επιχειρείται η κριτική αποτίμηση και η συγκριτική ανάλυση των δύο προγραμμάτων σπουδών αναφορικά με τη γλωσσική διδασκαλία, οδηγώντας στην αναγνώριση των στοιχείων που προσδιορίζουν το γνωστικό αντικείμενο της Ν.Ε. Γλώσσας και αξιοποιούν πρακτικές και δεξιότητες με σκοπό την ενεργοποίηση των μαθητών/τριών στο σχολικό περιβάλλον αλλά και στη καθημερινή τους ζωή. ________________________________________________________________ This paper presents the content of the curricula 2003 and 2021 for the lesson of Modern Greek Language, specifically for High School. The development of the thesis, both theoretically and empirically, was based on the literature selected regarding the curricula, the language teaching approaches and the legislative decrees of the curricula drawn up in Greece. Through the qualitative research, the critical evaluation and the comparative analysis of the two study programs with regard to language teaching is attempted, leading to the recognition of the elements that define the subject of the Modern Greek Language and utilize practices and skills in order to activate the students in the school environment and in their daily lifeen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectγλωσσική διδασκαλίαen_US
dc.subjectεπικοινωνιακή προσέγγισηen_US
dc.subjectκριτικός γραμματισμόςen_US
dc.subjectcommunication approachen_US
dc.subjectlanguage teachingen_US
dc.subjectcritical literacyen_US
dc.titleΚριτική και συγκριτική θεώρηση του νέου Προγράμματος Σπουδών (2021) της Νεοελληνικής Γλώσσας για το Γυμνάσιο με το ισχύον Πρόγραμμα (2003)en_US
dc.title.alternativeCritical and comparative consideration of the new Curriculum (2021) of the Modern Greek Language for High School with the current Curriculum (2003)”en_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record