Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολαντωνάκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΛίτκε, Μιχαήλ
dc.contributor.authorLitke, Michail
dc.date.accessioned2023-04-28T08:58:41Z
dc.date.available2023-04-28T08:58:41Z
dc.date.issued2020-03
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3446
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικώνen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία διερευνά την αποτελεσματικότητα της χρήσης σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας, όπως είναι οι Νέες Τεχνολογίες και η Ιστορία των Μαθηματικών, στην κατανόηση και στην αντιμετώπιση παρανοήσεων των τριγωνομετρικών εννοιών και συναρτήσεων, καθώς επίσης και την ευχέρεια χρήσης της τριγωνομετρίας για την επίλυση προβλημάτων της καθημερινότητας. Στην έρευνα συμμετείχαν 24 μαθητές της Β’ Λυκείου, οι οποίοι πήραν μέρος στη διδακτική παρέμβαση, που χωρίστηκε σε δύο ενότητες. Η πρώτη ενότητα περιλάμβανε επίσκεψη στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου, χρήση του λογισμικού GeoGebra μέσω μικροπειραμάτων και συμπλήρωση κατάλληλων φύλλων εργασίας. Η δεύτερη ενότητα περιλάμβανε συμπλήρωση φύλλων εργασίας με ιστορικά στοιχεία και πηγές. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι μαθητές κατάλαβαν καλύτερα τις τριγωνομετρικές έννοιες και ιδιότητες, έκαναν λιγότερα λάθη κατά τη χρήση των τύπων και αντιμετώπισαν με ευχέρεια τριγωνομετρικά προβλήματα που σχετίζονται με την καθημερινότητα. Τέλος, το ερωτηματολόγιο έδειξε ότι οι μαθητές διψούν για εναλλακτικές μεθόδους διδασκαλίας και ότι αντιμετώπισαν το όλο εγχείρημα με σοβαρότητα, συνέπεια και ζήλο. ________________________________________________________________ This paper investigates the effectiveness of using modern teaching methods, such as New Technologies and the History of Mathematics, in understanding and addressing misunderstandings of trigonometric concepts and functions, as well as the ease of using trigonometry to solve problems. The study involved 24 high school students, who took part in the teaching intervention, which was divided into two modules. The first section included a visit to the school's computer lab, the use of GeoGebra software through micro-experiments and the completion of appropriate worksheets. The second section included filling out worksheets with historical data and sources. The results of the study showed that students understood trigonometric concepts and properties better, made fewer mistakes in using formulas, and coped with trigonometric problems associated with everyday life. Finally, the questionnaire showed that students were thirsty for alternative teaching methods and that they treated the whole project with seriousness, consistency and zeaen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΤριγωνομετρίαen_US
dc.subjectνέες τεχνολογίεςen_US
dc.subjectλογισμικόen_US
dc.subjectTrigonometryen_US
dc.subjectnew technologiesen_US
dc.subjectsoftwareen_US
dc.titleΣύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας της Τριγωνομετρίας στο Λύκειοen_US
dc.title.alternativeModern methods of teaching Trigonometry in high schoolen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record