dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία διερευνάται ο βαθμός ικανοποίησης από τις διοικητικές
υπηρεσίες των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων. Πιο συγκεκριμένα από τη Σχολή Γεωπονικών
Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στη Φλώρινα. Τα αποτελέσματα δεν
μπορούν να γενικευτούν, καθώς η έρευνα περιορίζεται στη συγκεκριμένη Σχολή. Το δείγμα της
έρευνας αποτέλεσαν 90 φοιτητές, από τους οποίους συλλέχθηκαν ερωτηματολόγια. Για την
επεξεργασία και ανάλυση χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα excel.
Η παρούσα εργασία αποτελείται από πέντε κεφάλαια.
Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια σύντομη παρουσίαση της Σχολής Γεωπονικών
Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στη Φλώρινα και των διοικητικών της
υπηρεσιών. Η συγκεκριμένη σχολή ξεκίνησε να λειτουργεί το 1976 σαν ΚΑΤΕΕ, με δύο
τμήματα. Στη συνέχεια, το 1983, όταν καταργήθηκαν τα ΚΑΤΕΕ και αντικαταστάθηκαν από τα
Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, στο Παράρτημα Φλώρινας λειτουργούσε η Σχολή Τεχνολογίας
Γεωπονίας. Το 2013, με το σχέδιο «Αθηνά», συστάθηκε μια Σχολή, με ένα τμήμα που είχε τέσσερις
κατευθύνσεις. Τέλος το 2019 με το νόμο που αφορά «Συνέργειες Πανεπιστημίων και Τεχνολογικών
Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων» ιδρύθηκε το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας και η συγκεκριμένη
σχολή μετονομάστηκε σε Σχολή Γεωπονικών Επιστημών.
Στο δεύτερο κεφάλαιο ορίζουμε την επικοινωνία και γίνεται μια παρουσίαση των
επικοινωνιακών μοντέλων. Υπάρχουν δύο είδη επικοινωνίας η λεκτική (προφορική και γραπτή)
και η μη λεκτική επικοινωνία, δηλαδή η συμπεριφορά που ενισχύει τον προφορικό μας λόγο
(τόνος της φωνής, άρθρωση λόγου, εκφράσεις του προσώπου, κινήσεις ματιών, χειρονομίες,
στάση σώματος κ.α.).
Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στην ικανοποίηση του πελάτη- φοιτητή από τις
υπηρεσίες και τα κριτήρια εξυπηρέτησης σε οργανισμούς παροχής υπηρεσιών Οι υπηρεσίες
αξιολογούνται από τους φοιτητές ανάλογα με τις ανάγκες τους και τις προσδοκίες τους.
Αποτέλεσμα αυτής της αξιολόγησης είναι η ικανοποίηση ή η δυσαρέσκεια των φοιτητώνπελατών. Η έννοια της ικανοποίησης των φοιτητών θεωρείται συχνά ως το κλειδί για την
μακροπρόθεσμη επιτυχία τους .
Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε και η ανάλυση
των δεδομένων από τα ερωτηματολόγια.
Τέλος παρουσιάζονται τα συμπεράσματα στα οποία καταλήξαμε μετά την ανάλυση των
δεδομένων.
_________________________________________________________________
The present study investigates the degree of satisfaction with the management services of
the University Institutions. Specifically from the School of Agricultural Sciences of the
University of Western Macedonia in Florina. The results cannot be generalized, as research is
limited to the particular school. The sample of the study consisted of 90 students, from whom
questionnaires were collected. The excel program was used for processing and analysis. The
present paper consists of five chapters.
The first chapter gives a brief presentation of the School of Agricultural Sciences of the
University of Western Macedonia in Florina and its administrative services. This school started
operating in 1976 as a KATEE, with two departments. Then, in 1983, when the KATEEs were
abolished and replaced by Technological Educational Institutions, the Florina School of
Agriculture operated in the Florina branch. In 2013, with the design of Athena, a School was
established, with a section with four directions. Finally, in 2019 the Law on "Synergies of
Universities and Technological Educational Institutions" established the University of Western
Macedonia and renamed the school into a School of Agricultural Sciences
In the second chapter we define communication and a presentation of communication
models. There are two types of communication: verbal (written and verbal) and non-verbal
communication, namely behavior that enhances our verbal speech (tone of voice, articulation of
speech, facial expressions, eye movements, gestures, posture, etc.). .
The third chapter introduces the customer-to-customer service and service criteria to
service providers. Services are evaluated by students according to their needs and expectations.
The result of this evaluation is the satisfaction or dissatisfaction of student-clients. The concept
of student satisfaction is often seen as the key to their long-term success.
The fourth chapter presents the methodology followed and the analysis of the data from
the questionnaires. Finally, we present the conclusions we reached after analyzing the data. | en_US |