Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτσαλίδου, Ευδοξία
dc.contributor.authorΝτίσιου, Παρασκευή
dc.contributor.authorNtisiou, Paraskevi
dc.date.accessioned2023-04-28T10:19:10Z
dc.date.available2023-04-28T10:19:10Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3452
dc.descriptionΕκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου δυναμικού - διαμεσολάβησηen_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία παρουσιάζεται, συνοπτικά, το θέμα της πτυχιακής που θα εκπονηθεί. Περιλαμβάνονται κάποια γενικά στοιχεία για την επικοινωνία, τις μορφές και τα μοντέλα, καθώς και στοιχεία για την ικανοποίηση του ασθενούς στο νοσοκομείο και ειδικότερα το Γ.Ν. Γιαννιτσών. Θα μελετηθεί σε τι βαθμό το νοσοκομείο μετρά την εξυπηρέτηση του ασθενούς και του επισκέπτη, κατά πόσο γνωρίζουν ότι εξυπηρετούνται σωστά και τέλος πόσο έχουν υιοθετήσει τη φιλοσοφία υπακοής στους κανονισμούς του νοσοκομείου οι επισκέπτες των ασθενών. Επιπλέον, περιγράφονται η ιστορία και η διάρθρωση του νοσοκομείου Γιαννιτσών και οι παρεχόμενες υπηρεσίες. Στη συνέχεια, αναλύεται το ερευνητικό κομμάτι της εργασίας και διατυπώνονται οι υποθέσεις που θα εξετασθούν. Τέλος, περιγράφεται η ερευνητική μεθοδολογία που θα ακολουθηθεί, όσον αφορά το δείγμα και την ανάπτυξη των μεταβλητών. Αρχικά, αναλύονται έννοιες όπως «ικανοποίηση», «δυσαρέσκεια», τους παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των επισκεπτών, καθώς και η μέτρηση της ικανοποίησης. Στη συνέχεια, αναλύουμε το πώς η εξυπηρέτηση επιδρά στη συνολική τους στάση μέσα στο νοσοκομειακό περιβάλλον. Η επόμενη ενότητα μας εισάγει στην έννοια της επικοινωνίας και στον τρόπο με τον οποίο αυτή σχετίζεται με την ικανοποίηση των επισκεπτών, ενώ η τελευταία ενότητα εμπεριέχει συμπεράσματα και βιβλιογραφικές αναφορές ____________________________________________________________ This thesis briefly presents the topic of the thesis to be elaborated. Includes some general information on communication, forms and models, as well as patient satisfaction at the hospital, and in particular the General Hospital. Giannitson. It will examine the extent to which the hospital measures the service of the patient and the visitor, whether they know that they are being served properly, and finally, how well the hospital visitors have adopted the philosophy of obedience to hospital regulations. In addition, the history and structure of the Giannitsa Hospital and the services provided are described. Then the research part of the work is analyzed and the hypotheses that will be examined. Finally, the research methodology to be followed in terms of sample and variable development is described. Initially, concepts such as 'satisfaction', 'dissatisfaction', factors that influence visitor satisfaction, and the measurement of satisfaction are analyzed. Next, we analyze how service affects their overall attitude within the hospital environment. The next section introduces us to the concept of communication and how it relates to visitor satisfaction, while the last section contains conclusions and bibliographical references.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectεπικοινωνίαen_US
dc.subjectνοσοκομειακή περίθαλψηen_US
dc.subjectεπισκεπτήριοen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjecthospital careen_US
dc.subjectvisitingen_US
dc.titleΤο Επικοινωνιακό Μοντέλο του Νοσοκομείου Πέλλας (Νοσοκομειακή Μονάδα Γιαννιτσών). Οι Απόψεις του Επισκεπτηρίουen_US
dc.title.alternativeThe Communication Model of Pella Hospital (Giannitson Hospital Unit). Visiting Viewsen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record