dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται, συνοπτικά, το θέμα της πτυχιακής που θα
εκπονηθεί. Περιλαμβάνονται κάποια γενικά στοιχεία για την επικοινωνία, τις μορφές
και τα μοντέλα, καθώς και στοιχεία για την ικανοποίηση του ασθενούς στο
νοσοκομείο και ειδικότερα το Γ.Ν. Γιαννιτσών. Θα μελετηθεί σε τι βαθμό το
νοσοκομείο μετρά την εξυπηρέτηση του ασθενούς και του επισκέπτη, κατά πόσο
γνωρίζουν ότι εξυπηρετούνται σωστά και τέλος πόσο έχουν υιοθετήσει τη φιλοσοφία
υπακοής στους κανονισμούς του νοσοκομείου οι επισκέπτες των ασθενών. Επιπλέον,
περιγράφονται η ιστορία και η διάρθρωση του νοσοκομείου Γιαννιτσών και οι
παρεχόμενες υπηρεσίες. Στη συνέχεια, αναλύεται το ερευνητικό κομμάτι της
εργασίας και διατυπώνονται οι υποθέσεις που θα εξετασθούν. Τέλος, περιγράφεται η
ερευνητική μεθοδολογία που θα ακολουθηθεί, όσον αφορά το δείγμα και την
ανάπτυξη των μεταβλητών. Αρχικά, αναλύονται έννοιες όπως «ικανοποίηση»,
«δυσαρέσκεια», τους παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των επισκεπτών,
καθώς και η μέτρηση της ικανοποίησης. Στη συνέχεια, αναλύουμε το πώς η
εξυπηρέτηση επιδρά στη συνολική τους στάση μέσα στο νοσοκομειακό περιβάλλον.
Η επόμενη ενότητα μας εισάγει στην έννοια της επικοινωνίας και στον τρόπο με τον
οποίο αυτή σχετίζεται με την ικανοποίηση των επισκεπτών, ενώ η τελευταία ενότητα
εμπεριέχει συμπεράσματα και βιβλιογραφικές αναφορές
____________________________________________________________
This thesis briefly presents the topic of the thesis to be elaborated. Includes some
general information on communication, forms and models, as well as patient
satisfaction at the hospital, and in particular the General Hospital. Giannitson. It will
examine the extent to which the hospital measures the service of the patient and the
visitor, whether they know that they are being served properly, and finally, how well
the hospital visitors have adopted the philosophy of obedience to hospital regulations.
In addition, the history and structure of the Giannitsa Hospital and the services
provided are described. Then the research part of the work is analyzed and the
hypotheses that will be examined. Finally, the research methodology to be followed in
terms of sample and variable development is described. Initially, concepts such as
'satisfaction', 'dissatisfaction', factors that influence visitor satisfaction, and the
measurement of satisfaction are analyzed. Next, we analyze how service affects their
overall attitude within the hospital environment. The next section introduces us to the
concept of communication and how it relates to visitor satisfaction, while the last
section contains conclusions and bibliographical references. | en_US |