Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηπαναγιωτίδη, Άννα
dc.contributor.authorΜαχιά, Αναστασία
dc.contributor.authorMachia, Anastasia
dc.date.accessioned2023-05-02T09:34:43Z
dc.date.available2023-05-02T09:34:43Z
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3469
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία σκοπό έχει να αναζητήσει, να μελετήσει και να παρουσιάσει τα τελευταία Προγράμματα Σπουδών που προορίζονται για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση τόσο εντός όσο και εκτός των ορίων της χώρας. Ειδικότερα, μελετήθηκαν τα Προγράμματα Σπουδών (ΠΣ) που συντάχτηκαν για την διδασκαλία της ελληνικής ως 2ης/ ξένης γλώσσας από το έργο Παιδεία Ομογενών, καθώς και το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών της ελληνικής γλώσσας που ακολουθείται στο σημερινό ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Σημεία αναφοράς αποτέλεσαν η κατανόηση και παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου. Η θεώρηση αυτών των Προγραμμάτων Σπουδών γίνεται κριτικά, ώστε να εντοπιστούν τα κοινά στοιχεία και οι διαφορές τους που διαμορφώνουν τη δομή τους. Προκειμένου να καταστεί αυτό δυνατό, γίνεται ειδική αναφορά στο Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες. Απώτερος σκοπός της συγγράφουσας είναι η παρούσα μελέτη να λειτουργήσει βοηθητικά για τους εκπαιδευτικούς που αναλαμβάνουν τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας, αλλά και για του εκπαιδευόμενους. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφερθεί ότι δεν μελετώνται τα Προγράμματα Σπουδών εν γένει, αλλά η εργασία εστιάζει στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και ειδικότερα στις ηλικίες 6-12 χρονών. __________________________________________________________________________ This study aims to research, study and present the latest curricula for Greek-language education both inside and outside the country. In particular, the curriculum for the teaching of Greek as a second/foreign language from the Homo geneous Education project as well as the curriculum of the Greek language in the current Greek educational system were studied. Reference points were comprehension and production of written and oral speech. The study of these curricula is critical in order to identify the common elements and their differences that formulate their structure. In order to make this possible, reference is made specifically to the Common European Framework of Reference for Languages. The ultimate aim of the paper is to assist the teachers who are teaching the Greek language but also for the trainees. At this point, it is worth noting that the study programs are not being studied in general, but the work focuses on Primary Education, especially between the ages of 6-12.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΕλληνομάθειαen_US
dc.subjectΠρόγραμμα Σπουδώνen_US
dc.subjectΠρωτοβάθμιαen_US
dc.subjectPrimaryen_US
dc.subjectCurriculumen_US
dc.subjectGreek Studiesen_US
dc.titleΗ σειρά ΚΛΙΚ και το ΚΕΠΑΓ: Μία συγκριτική ανάλυσηen_US
dc.title.alternativeThe book series Click series and the Common European Framework of Reference for Languages (CEFRL): A comparative analysisen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record