Show simple item record

dc.contributor.advisorΓρίβα, Ελένη
dc.contributor.authorΜπαλή, Νικολέττα
dc.contributor.authorBali, Nikoletta
dc.date.accessioned2023-05-04T08:21:29Z
dc.date.available2023-05-04T08:21:29Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3489
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΚαθώς η ελληνική κοινωνία γίνεται πολυπολιτισμική η ικανότητα να κατανοούμε ο ένας τον άλλο, πέρα από κάθε είδους πολιτισμικό φραγμό, αποτελεί θεμελιώδες προαπαιτούμενο. Τα τρέχοντα γεγονότα εξακολουθούν να δείχνουν ότι υπάρχει επείγουσα ανάγκη για συντονισμένη προσπάθεια ανάπτυξης των απαραίτητων συμπεριφορών, δεξιοτήτων και γνώσεων που θα συμβάλλουν στην διαπολιτισμική ικανότητα στο πλαίσιο της καθημερινής πρακτικής της διδασκαλίας και της μάθησης, έτσι ώστε οι μελλοντικές γενιές να αναπτύξουν ικανότητες που θα τις επιτρέψουν να συμμετέχουν σε ένα ολοένα και περισσότερο σύνθετο και πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Στο πλαίσιο του παρόντος πιλοτικού προγράμματος διερευνήθηκε ο τρόπος με τον οποίο μαθητές/ -τριες της Δ δημοτικού θα μπορέσουν να αναπτύξουν πολυπολιτισμική επίγνωση και διαπολιτισμική επικοινωνιακή ικανότητα. Η αφήγηση λαϊκών παραμυθιών από άλλους πολιτισμούς και το δραστηριοκεντρικό πλαίσιο υπό το οποίο αυτή διεξήχθη αποτέλεσαν τη βάση της παρέμβασης και προσέφεραν ένα ικανοποιητικό σώμα δεδομένων που συλλέχθηκαν μέσω της συμπλήρωσης ερωτηματολογίων, της διαδικασίας της συνέντευξης καθώς και μέσα από τις ημερολογιακές καταγραφές της εκπαιδευτικού. Τα δεδομένα που παρείχε η έρευνα απέδειξαν ότι η πολυπολιτισμική προσέγγιση της μάθησης μέσω της δραστηριοκεντικής διδασκαλίας καλλιεργεί τις αξίες της ισότητας και της διαφορετικότητας και βοηθά τους μαθητές να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους για διάφορους πολιτισμούς, ενισχύοντας έτσι την πολυπολιτισμική επίγνωση και συγχρόνως τη διαπολιτισμική επικοινωνιακή ικανότητα _____________________________________________________________________________________________________ As Greek society becomes multicultural the ability to understand one another across and beyond all types of cultural barriers is a fundamental prerequisite. As current events continue to show, there is an urgent need for a concerted effort to develop the intercultural communicative competence, skills and knowledge that contribute to intercultural competence in the everyday practice of teaching and learning, so that future generations may be equipped to participate in an increas ingly global and complex environment. In the context of the current experimental educational project it was explored how students in the 4th class of elementary school could develop multicultural awareness and intercultural communicative competence. The narrative of folk tales from other cultures and the context of task-based teaching cultivates in which it took place, conducting the intervention on this basis allowed for the gathering of a satisfactory amount of data through questionnaires, interview, as well as through the tutor’s own journal logs. The obtained data from the conducted research have proven that the multicultural approach of learning through the task-based teaching cultivates the concepts of equality and diversity and helps the students to enrich their knowledge about various cultures, reinforcing multicultural awareness, intercultural communicative competenceen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπολυπολιτισμική επίγνωσηen_US
dc.subjectδιαπολιτισμική επικοινωνίαen_US
dc.subjectβιωματική μάθησηen_US
dc.subjectMulticultural awarenessen_US
dc.subjectintercultural communicativeen_US
dc.subjectactive teachingen_US
dc.title«Παραμύθια του κόσμου, παραμύθια πολιτισμού» : ένα πιλοτικό πρόγραμμα ανάπτυξης της πολυπολιτισμικής επίγνωσης και της διαπολιτισμικής επικοινωνίας μέσα απο τα λαικά παραμύθια άλλων πολιτισμών σε μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςen_US
dc.title.alternativeTales of the world, windows of culture": a pilot project for developing multicultural awareness and intercultural communication by using folk tales of other cultures in primary school studentsen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record