Show simple item record

dc.contributor.advisorΒαμβακίδου, Ιφιγένεια
dc.contributor.authorΜητσιάδη, Μαρία
dc.contributor.authorMitsiadi, Maria
dc.date.accessioned2023-05-04T09:14:57Z
dc.date.available2023-05-04T09:14:57Z
dc.date.issued2019-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3496
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Πολιτισμικές Σπουδές: Σημειωτική και Επικοινωνίαen_US
dc.description.abstract_Στην παρούσα εργασία ανιχνεύουμε τις απόψεις των νηπιαγωγών για την εικαστική αγωγή στο νηπιαγωγείο και ειδικότερα τον τρόπο με τον οποίο υλοποιούνται οι εικαστικές δραστηριότητες. Αιτία για τη ενασχόλησή μας με το συγκεκριμένο θέμα αποτέλεσε η διαπίστωση ότι τα εικαστικά είναι από τις πλέον ευχάριστες δράσεις των παιδιών, τα οποία ζωγραφίζουν κάθε μέρα στο νηπιαγωγείο. Όμως, αυτό δεν αρκεί, για να επιτευχθεί η εικαστική αγωγή στην προσχολική εκπαίδευση. Διερευνήσαμε τις απόψεις 124 νηπιαγωγών για την εικαστική αγωγή και τα αποτελέσματα κατέγραψαν ότι οι εικαστικές τέχνες δε θεωρούνται απαραίτητες για την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών, όπως επίσης ότι τα επιστημονικά πεδία θεωρούνται σημαντικότερα των τεχνών. Παρότι το αναλυτικό πρόγραμμα για το νηπιαγωγείο αναφέρεται με λεπτομέρειες στον τρόπο υλοποίησης εικαστικών δραστηριοτήτων, εν τούτοις πολλοί νηπιαγωγοί παραδέχτηκαν ότι δεν το έχουν μελετήσει. Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν ένα μεγάλο κενό στον κλάδο των εκπαιδευτικών της προσχολικής εκπαίδευσης για τη σημαντικότητα των εικαστικών τεχνών και την αναγκαιότητα της συνεχούς επιμόρφωσης για την εικαστική αγωγή και την υλοποίηση ποιοτικών εικαστικών δραστηριοτήτων. ______________________________________________________________________________________________________ The subject of this research is the views of kindergarten teachers about the art education in kindergarten and, in particular, the way art activities are implemented. The reason deciding to work on this subject was the observation that the visual arts are among the most enjoyable actions of the children, who paint every day in kindergarten. However, this is not enough to achieve art education in pre-school education. We investigated the views of 124 kindergarten teachers on visual arts, and the results noted that visual arts are not considered necessary for the development of children as a whole, and that scientific fields are considered to be more important than arts. Although the curriculum for kindergarten is detailed in the way of visual arts activities, many nursery teachers admit that they have not studied it. Results of the research show a large gap in the pre-school education sector in regard with the importance of visual arts, the necessity of continuous training on visual arts and the implementation of quality visual arts activities.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectεικαστική αγωγήen_US
dc.subjectδιαθεματικότηταen_US
dc.subjectαισθητική παιδείαen_US
dc.subjectvisual arten_US
dc.subjectaesthetic educationen_US
dc.subjectcurriculumen_US
dc.titleΑπόψεις των νηπιαγωγών για την εικαστική αγωγή στην προσχολική εκπαίδευσηen_US
dc.title.alternativeKindergarten Teachers' Views on Visual Education in Preschool Educationen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record