Show simple item record

dc.contributor.advisorΒαμβακίδου, Ιφιγένεια
dc.contributor.authorΕυσταθιάδου, Ελένη
dc.contributor.authorEfstathiadou, Eleni
dc.date.accessioned2023-05-04T10:54:42Z
dc.date.available2023-05-04T10:54:42Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3505
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Πολιτισμικές Σπουδές: Σημειωτική και Επικοινωνίαen_US
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσης μελέτης ήταν ο σχεδιασμός ενός διδακτικού σεναρίου στο μάθημα της Ιστορίας, με ιδιαίτερη έμφαση στην αξιοποίηση έργων τέχνης, καθώς και η εξέταση της αποτελεσματικότητάς του στην τάξη, σε σχέση με παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, που ακολουθούνται συνήθως, χωρίς ωστόσο να επιτυγχάνουν το ζητούμενο επίπεδο μάθησης. Στο πλαίσιο της μελέτης αυτής το διδακτικό σενάριο που σχεδιάστηκε, αφορούσε την προσέγγιση μίας διδακτικής ενότητας της Ιστορίας της Γ΄ Γυμνασίου, η οποία αναφέρεται στο προσφυγικό ζήτημα και ειδικότερα στην έλευση και την ένταξη των προσφύγων στο ελληνικό κράτος μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή. Κάθε έργο τέχνης που αξιοποιήθηκε στη συγκεκριμένη διδακτική πρόταση αναλύθηκε με τη μέθοδο της Σημειωτικής ______________________________________________________________________________ The purpose of this study was to design an educational script in the history lesson, with particular emphasis on the utilisation of works of art, as well as the examination of its effectiveness in the classroom, compared to traditional teaching methods, which are usually followed, without however achieving the desired level of learning. In the context of this study, the planned scenario was concerned with the approach of a module of history of the 3nd grade of junior high school class, which refers to the refugee issue and more specifically to the advent and integration of the refugees in the Greek state after the Asia Minor Catastrophe. Every work of art used in this teaching proposal was analyzed using the Semiotics methoden_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΔιδακτική της Ιστορίαςen_US
dc.subjectΔιδακτικό σενάριοen_US
dc.subjectΣημειωτικήen_US
dc.subjectdidactics of historyen_US
dc.subjecteducational scripten_US
dc.subjectsemioticsen_US
dc.titleΔιδακτική αξιοποίηση έργων τέχνης στο μάθημα της Ιστορίας Ένα διδακτικό σενάριο για την Ιστορία της Γ΄ Γυμνασίουen_US
dc.title.alternativeEducational utilisation of works of art in history lessons. An educational script for 3nd grade of junior hight school history classen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record