Show simple item record

dc.contributor.advisorΙορδανίδης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΛιάκου, Μαρία
dc.contributor.authorLiakou, Maria
dc.date.accessioned2023-05-05T09:53:51Z
dc.date.available2023-05-05T09:53:51Z
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3518
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης- Εκπαιδευτική Ηγεσίαen_US
dc.description.abstractΣκοπός της μελέτης: Ο σκοπός της παρούσας μελέτης υπήρξε η αποτύπωση της εργασιακής ικανοποίησης και του βαθμού ασάφειας και σύγκρουσης ρόλων στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας μέσα από τις απόψεις του διοικητικού προσωπικού. Μεθοδολογία : Όλο το διοικητικό προσωπικό με οποιαδήποτε σχέση εργασίας αποτέλεσε τον πληθυσμό της μελέτης. Η μελέτη διεξήχθη με την συμπλήρωση ερωτηματολογίων σχετικών με την επαγγελματική /εργασιακή ικανοποίηση αλλά και την τυχόν ασάφεια και τη σύγκρουση ρόλων των υπαλλήλων του Πανεπιστημίου. Η στατιστική ανάλυση η οποία διενεργήθηκε , αφορούσε t-tests για τις κατηγορίες με μόνο δυο μεταβλητές και ανάλυση διασποράς(anova)για τις κατηγορίες με περισσότερες μεταβλητές αλλά και συσχέτιση μεγεθών γα τις συνεχείς μεταβλητές. Αποτελέσματα: Το ποσοστό συμμετοχής στη μελέτη είναι το 100% ενώ η μέση ηλικία ήταν 44,39 έτη. Ο μέσος όρος για την επαγγελματική ικανοποίηση ήταν 3,3 , για την ασάφεια ρόλων(δηλαδή τη σαφήνεια ρόλων μετά από αντιστροφή) ήταν 5,3 και για τη σύγκρουση ρόλων ήταν 3,97 _________________________________________________________________________________ Purpose of this study: The present study aimed at investigating the job satisfaction, the level of role ambiguity and conflict of the University of Western Macedonia in Greece. Methodology: All the administrative personnel of the University of Western Macedonia comprised the population of the study. The study used questionnaire that included statements on job satisfaction, role ambiguity and conflict. Statistical analysis involved t-tests for categories with only two variables, Least Significant Difference Test and anova for categories with more than two variables and the degree correlation. Results: 100% of administrative personnel participated in the study, whose mean age was 44,39 years. The mean of the statements on job satisfaction was 3,3, the mean for the statements on role ambiguity (the clarity of roles after reversal) was 5,3 while the mean for the statements for role conflict was 3,97. Discussion: The finding revealed that University of Western Macedonia personnel are clear with their job roles and face moderate role conflict. The personnel were satisfied in all status of job satisfaction. The inferences drown are very important and could be used for any required re-organization of the services.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectεπαγγελματική/εργασιακή ικανοποίηση,en_US
dc.subjectασάφεια ρόλωνen_US
dc.subjectσύγκρουση ρόλωνen_US
dc.subjectjob satisfactionen_US
dc.subjectrole ambiguityen_US
dc.subjectrole conflicten_US
dc.titleΜελέτη αποτύπωσης της εργασιακής ικανοποίησης και του βαθμού ασάφειας και σύγκρουσης ρόλων στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: απόψεις μελών του διοικητικού προσωπικούen_US
dc.title.alternativePurpose of this study: The present study aimed at investigating the job satisfaction, the level of role ambiguity and conflict of the University of Western Macedonia in Greece.en_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record