dc.contributor.advisor | Ιορδανίδης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Λιάκου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Liakou, Maria | |
dc.date.accessioned | 2023-05-05T09:53:51Z | |
dc.date.available | 2023-05-05T09:53:51Z | |
dc.date.issued | 2019-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3518 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης- Εκπαιδευτική Ηγεσία | en_US |
dc.description.abstract | Σκοπός της μελέτης: Ο σκοπός της παρούσας μελέτης υπήρξε η αποτύπωση της
εργασιακής ικανοποίησης και του βαθμού ασάφειας και σύγκρουσης ρόλων στο
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας μέσα από τις απόψεις του διοικητικού
προσωπικού.
Μεθοδολογία : Όλο το διοικητικό προσωπικό με οποιαδήποτε σχέση εργασίας
αποτέλεσε τον πληθυσμό της μελέτης. Η μελέτη διεξήχθη με την συμπλήρωση
ερωτηματολογίων σχετικών με την επαγγελματική /εργασιακή ικανοποίηση αλλά και
την τυχόν ασάφεια και τη σύγκρουση ρόλων των υπαλλήλων του Πανεπιστημίου. Η
στατιστική ανάλυση η οποία διενεργήθηκε , αφορούσε t-tests για τις κατηγορίες με
μόνο δυο μεταβλητές και ανάλυση διασποράς(anova)για τις κατηγορίες με
περισσότερες μεταβλητές αλλά και συσχέτιση μεγεθών γα τις συνεχείς μεταβλητές.
Αποτελέσματα: Το ποσοστό συμμετοχής στη μελέτη είναι το 100% ενώ η μέση
ηλικία ήταν 44,39 έτη. Ο μέσος όρος για την επαγγελματική ικανοποίηση ήταν 3,3 ,
για την ασάφεια ρόλων(δηλαδή τη σαφήνεια ρόλων μετά από αντιστροφή) ήταν 5,3
και για τη σύγκρουση ρόλων ήταν 3,97
_________________________________________________________________________________
Purpose of this study: The present study aimed at investigating the job satisfaction,
the level of role ambiguity and conflict of the University of Western Macedonia in
Greece.
Methodology: All the administrative personnel of the University of Western
Macedonia comprised the population of the study. The study used questionnaire that
included statements on job satisfaction, role ambiguity and conflict. Statistical
analysis involved t-tests for categories with only two variables, Least Significant
Difference Test and anova for categories with more than two variables and the degree
correlation.
Results: 100% of administrative personnel participated in the study, whose mean age
was 44,39 years. The mean of the statements on job satisfaction was 3,3, the mean for
the statements on role ambiguity (the clarity of roles after reversal) was 5,3 while the
mean for the statements for role conflict was 3,97.
Discussion: The finding revealed that University of Western Macedonia personnel are
clear with their job roles and face moderate role conflict. The personnel were satisfied
in all status of job satisfaction. The inferences drown are very important and could be
used for any required re-organization of the services. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | επαγγελματική/εργασιακή ικανοποίηση, | en_US |
dc.subject | ασάφεια ρόλων | en_US |
dc.subject | σύγκρουση ρόλων | en_US |
dc.subject | job satisfaction | en_US |
dc.subject | role ambiguity | en_US |
dc.subject | role conflict | en_US |
dc.title | Μελέτη αποτύπωσης της εργασιακής ικανοποίησης και του βαθμού ασάφειας και σύγκρουσης ρόλων στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: απόψεις μελών του διοικητικού προσωπικού | en_US |
dc.title.alternative | Purpose of this study: The present study aimed at investigating the job satisfaction, the level of role ambiguity and conflict of the University of Western Macedonia in Greece. | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |