Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολαντωνάκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΒούζιος, Γεώργιος
dc.contributor.authorVouzios, Georgios
dc.date.accessioned2023-05-08T08:32:59Z
dc.date.available2023-05-08T08:32:59Z
dc.date.issued2019-10
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3533
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικώνen_US
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια σημαντική αύξηση των ερευνών σχετικά με τη χρήση της Ιστορίας των Μαθηματικών στη μαθηματική εκπαίδευση. Η εισαγωγή της Ιστορίας στη μαθηματική εκπαίδευση δεν είναι κάτι καινούργιο, από το δεύτερο μισό του 19ου αιώνα κάποιοι μαθηματικοί υποστηρίζουν, ότι η υιοθέτηση της ιστορικής προσέγγισης της διδασκαλίας των Μαθηματικών ενισχύει το ενδιαφέρον των μαθητών για το αντικείμενο. Το Αναλυτικό Πρόγραμμα του 2003 εισήγε καινοτομίες όπως η διαθεματικότητα, η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, εκπόνηση σχεδίων εργασίας και τη χρήση της Ιστορίας των Μαθηματικών. Η εργασία έχει ως σκοπό τη διερεύνηση των πεποιθήσεων των καθηγητών Μαθηματικών, που διδάσκουν σε Γυμνάσια, σχετικά με τη χρήση των ιστορικών σημειωμάτων που περιέχονται στα σχολικά βιβλία. Η έρευνα απέδειξε ότι το 1/3 των καθηγητών δεν εντάσσουν το ιστορικό υλικό στη διδασκαλία. Τα ιστορικά σημειώματα που περιέχονται στα σχολικά βιβλία στη μεγαλύτερη πλειοψηφία τους είναι ενημερωτικά, χωρίς να διεγείρουν το ενδιαφέρον των μαθητών. Όπου υπάρχουν δραστηριότητες, δεν παρέχονται επαρκείς πληροφορίες στους καθηγητές για τη διεξαγωγή τους στη τάξη ________________________________________________________________________________ In recent years there has been a large increase in research on the use of the History of Mathematics in mathematical education. The introduction of History into mathematical education is nothing new, since the second half of the 19th century some mathematicians have argued that the adoption of the historical approach to teaching mathematics reinforces students' interest in the subject. The Curriculum of 2003 introduced innovations such as interdisciplinary, teamwork teaching, the development of work plans and the use of the History of Mathematics. The work explored the attitude of Mathematics teachers who teach in Gymnasiums to the use of historical notes in textbooks. Research has shown that 1/3 of teachers do not use historical material. The historical notes contained in the textbooks are not for the most part informative, without arousing the interest of the students. Where there are activities, teachers are not provided with sufficient information to conduct them in the classroom.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectδιδακτικήen_US
dc.subjectιστορία των μαθηματικώνen_US
dc.subjectιστορικά σημειώματαen_US
dc.subjectdidacticsen_US
dc.subjecthistory of mathematicsen_US
dc.subjecthistorical snippetsen_US
dc.titleΠεποιθήσεις των καθηγητών Γυμνασίου για τη διδακτική αξιοποίηση της Ιστορίας των Μαθηματικών στη διδασκαλία των Μαθηματικών του Γυμνασίουen_US
dc.title.alternativeTeachers be;iefs concering the expoitation of gistorical notew in mathematical textbooks of the Greek Gymnasium(15-13 years old students)en_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record