Show simple item record

dc.contributor.advisorΒακάλη Π. Άννα
dc.contributor.authorΠαναγιωτίδου, Αφεντούλα
dc.contributor.authorPanagiotidou, Afentoula
dc.date.accessioned2023-05-09T08:35:33Z
dc.date.available2023-05-09T08:35:33Z
dc.date.issued2022-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3540
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΜε την παρούσα διδακτική πρόταση προορίζεται να πραγματοποιηθεί, σε τάξη Προσχολικής Αγωγής (5 ετών), μια μικρή θεατρική παράσταση. Θεωρούμε απαραίτητο να γνωρίζουμε τα πολλά οφέλη που μπορεί να φέρει η δραματοποίηση στα μικρά παιδιά. Πτυχές όπως η λεκτική και η μη λεκτική έκφραση, οι κινητικές δεξιότητες, η συνεργασία, η δημιουργικότητα ενισχύονται με την εργασία σε διαφορετικά στοιχεία του θεάτρου με παιδιά. Προκειμένου να επιτύχω την ανάπτυξη όλων αυτών των παραγόντων, έχω προτείνει μια σειρά από δραστηριότητες, όλες σχετίζονται με τη δραματοποίηση. Το παιχνίδι θα είναι πάντα μέρος κάθε δραστηριότητας που διεξάγεται στην τάξη. Αυτό είναι πάντα ένας εξαιρετικός πόρος για να δουλέψουμε με τους μαθητές μας σε οποιοδήποτε είδος περιεχομένου, αφού μέσω αυτού τα παιδιά μπορούν να μάθουν με πιο φυσικό και βιωματικό τρόπο. Η υλοποίηση του μικρού έργου θα είναι το τέλος μιας ολόκληρης διαδικασίας. Μέσα από το δραματικό παιχνίδι, την κατασκευή μιμικής ή μάσκας, θα προωθηθεί η επικοινωνία, η κινητική ανάπτυξη, η φαντασία, η απόκτηση λεξιλογίου και η ομαδική εργασία. Όλα αυτά με σκοπό να διοχετεύσουν τα παιδιά προς μια κοινή δουλειά, προωθώντας σε αυτά την ανάπτυξη της κοινωνικοποίησης ____________________________________________________________________________________ With this teaching proposal, a small theatrical performance is intended to be performed in a class of pre-school education (5 years old). We feel it is necessary to be aware of the many benefits that drama can bring to young children. Aspects such as verbal and non-verbal expression, motor skills, cooperation, creativity are enhanced by working on different elements of theatre with children. In order to achieve the development of all these factors, I have proposed a series of activities, all related to dramatisation. Play will always be part of every activity carried out in the classroom. This is always a great resource to work with our students on any kind of content, as it allows children to learn in a more natural and experiential way. The implementation of the small project will be the end of a whole process. Through dramatic play, mime or mask making, communication, motor development, imagination, vocabulary acquisition and teamwork will be promoted. All this in order to channel children towards a common work, promoting in them the development of socialisation.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectΘέατροen_US
dc.subjectΠροσχολική Αγωγήen_US
dc.subjectΔραματοποίησηen_US
dc.subjectTheateren_US
dc.subjectPreschool Educationen_US
dc.subjectDramatizationen_US
dc.titleΔραστηριότητες δημιουργικής γραφής στην προσχολική ηλικία για την ενίσχυση της διδασκαλίας σε συνδυασμό με το θεατρικό κείμενοen_US
dc.title.alternativeCreative writing activities in pre-school to enhance teaching in combination with the theatrical text.en_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record