dc.description.abstract | Με την παρούσα διδακτική πρόταση προορίζεται να πραγματοποιηθεί, σε τάξη Προσχολικής
Αγωγής (5 ετών), μια μικρή θεατρική παράσταση. Θεωρούμε απαραίτητο να γνωρίζουμε τα
πολλά οφέλη που μπορεί να φέρει η δραματοποίηση στα μικρά παιδιά. Πτυχές όπως η
λεκτική και η μη λεκτική έκφραση, οι κινητικές δεξιότητες, η συνεργασία, η
δημιουργικότητα ενισχύονται με την εργασία σε διαφορετικά στοιχεία του θεάτρου με
παιδιά. Προκειμένου να επιτύχω την ανάπτυξη όλων αυτών των παραγόντων, έχω προτείνει
μια σειρά από δραστηριότητες, όλες σχετίζονται με τη δραματοποίηση. Το παιχνίδι θα είναι
πάντα μέρος κάθε δραστηριότητας που διεξάγεται στην τάξη. Αυτό είναι πάντα ένας
εξαιρετικός πόρος για να δουλέψουμε με τους μαθητές μας σε οποιοδήποτε είδος
περιεχομένου, αφού μέσω αυτού τα παιδιά μπορούν να μάθουν με πιο φυσικό και βιωματικό
τρόπο. Η υλοποίηση του μικρού έργου θα είναι το τέλος μιας ολόκληρης διαδικασίας. Μέσα
από το δραματικό παιχνίδι, την κατασκευή μιμικής ή μάσκας, θα προωθηθεί η επικοινωνία, η
κινητική ανάπτυξη, η φαντασία, η απόκτηση λεξιλογίου και η ομαδική εργασία. Όλα αυτά με
σκοπό να διοχετεύσουν τα παιδιά προς μια κοινή δουλειά, προωθώντας σε αυτά την
ανάπτυξη της κοινωνικοποίησης
____________________________________________________________________________________
With this teaching proposal, a small theatrical performance is intended to be performed in a class of
pre-school education (5 years old). We feel it is necessary to be aware of the many benefits that
drama can bring to young children. Aspects such as verbal and non-verbal expression, motor skills,
cooperation, creativity are enhanced by working on different elements of theatre with children. In
order to achieve the development of all these factors, I have proposed a series of activities, all
related to dramatisation. Play will always be part of every activity carried out in the classroom. This is
always a great resource to work with our students on any kind of content, as it allows children to
learn in a more natural and experiential way. The implementation of the small project will be the end
of a whole process. Through dramatic play, mime or mask making, communication, motor
development, imagination, vocabulary acquisition and teamwork will be promoted. All this in order
to channel children towards a common work, promoting in them the development of socialisation. | en_US |