Show simple item record

dc.contributor.authorΛεμονή, Αλεξάνδρα-Ειρήνη
dc.date.accessioned2016-07-14T06:42:06Z
dc.date.available2016-07-14T06:42:06Z
dc.date.issued2016-05
dc.identifier.other411 ΛΕΜ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/354
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται τη δημιουργία ενός αλληλεπιδραστικού αφηγήματος με τη χρήση της διαδικτυακή πλατφόρμας προγραμματισμού του Scratch, και εξετάζει τη συμβολή της διαδραστικής αφήγησης στη βελτίωση της διαδικασίας μάθησης. Αφορμή για την εκπόνησή της, αποτέλεσε η διαπίστωση, πως οι σημερινοί μαθητές στην πλειοψηφία τους, δυσκολεύονται να συμμετέχουν σε παρωχημένες διδασκαλίες, οι οποίες απέχουν κατά πολύ, πλέον, από τα δικά τους ενδιαφέροντα και έτσι απομακρύνονται συναισθηματικά από την αξία της μόρφωσης. Αναζητώντας επομένως, έναν τρόπο να γεφυρώσουμε την απόσταση αυτή, αποφασίσαμε να εκμεταλλευτούμε τη θετική απήχηση των νέων τεχνολογιών σε όλες ανεξαιρέτως τις ηλικιακές ομάδες, και να προτείνουμε ένα νέο τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών που να βασίζεται στη χρήση τους. Μέτα από την ολοκλήρωση της ανάλογης έρευνας, οδηγηθήκαμε στο συμπέρασμα πως οι αρχικές μας προσδοκίες περί παροχής κινήτρων και ενεργής συμμετοχής στη μάθηση, επαληθεύτηκαν σε ικανοποιητικό βαθμό. Επομένως, αξίζει να γίνουν και άλλες, παρόμοιες μελέτες, ώστε να συμβάλλουν και αυτές με τη σειρά τους στην αναβάθμιση την ελληνικής εκπαιδευτικής πραγματικότητας. This paper discusses the creation of an interactive narration using the wed of Scratch programming platform, and examines the contribution of interactive storytelling to the improvement of the learning process. The reason for its preparation was the realization that the majority of today’s students has difficulty participating in outdated teaching, which is not relevant to their own interests and thus they become emotionally detached from the value of education. Investigating therefore, a way to bridge that emotional distance, we decided to take advantage of the positive impact of new technologies on all age groups without exception and propose a new way of teaching Religious Education based on its use. After the completion of the corresponding investigation, we came to the conclusion that our initial expectations to motivate and make students participate in learning, were well justified. Consequently, it is worth conducting similar studies, which are to contribute to the upgrading of the Greek education reality.el_GR
dc.format.extent78 σ.
dc.language.isoελληνικήel_GR
dc.publisherΠαιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel_GR
dc.subjectΤεχνολογίαel_GR
dc.subjectΔιαδραστική αφήγησηel_GR
dc.subjectΜεγάλη Εβδομάδαel_GR
dc.subjectΕφαρμογήel_GR
dc.subjectΔιδασκαλίαel_GR
dc.subjectΚίνητρα μάθησηςel_GR
dc.subjectTechnologyel_GR
dc.subjectInteractive storytellingel_GR
dc.subjectHoly Weekel_GR
dc.subjectApplicationel_GR
dc.subjectTeaching processel_GR
dc.subjectMotivated teachingel_GR
dc.titleΑνάπτυξη και αξιολόγηση αλληλεπιδραστικού αφηγήματος για τη Μεγάλη Εβδομάδαel_GR
dc.typeπτυχιακή / διπλωματική εργασίαel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record