Show simple item record

dc.contributor.advisorΓιαννακοπούλου Αναστασία
dc.contributor.authorΣοφρώνης, Σταύρος
dc.date.accessioned2023-05-18T08:25:26Z
dc.date.available2023-05-18T08:25:26Z
dc.date.issued2023-03
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3565
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή, εξετάζεται η προβολή της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας στον χώρο της διαφήμισης, ένα θέμα το οποίο φαίνεται πως δεν έχει ερευνηθεί αρκετά, ειδικά στην Ελλάδα. Ερευνώντας τόσο σε εθνικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο την προβολή των ατόμων αυτών στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, η έρευνά μας ξεκινάει με μια αναδρομή στο παρελθόν σχετικά με τα πρώτα δείγματα προβολής και εκπροσώπησης των ΛΟΑΤΚΙ ατόμων κατά τις δεκαετίες του 1970-1980 και ύστερα, μέσω διαδηλώσεων, μικρών διαφημίσεων και κοινωνικών μηνυμάτων. Ύστερα, παρουσιάζεται η θεματολογία των διαφημίσεων αυτών καθώς και η προβολή από εμπορικούς και ιδρυματικούς οργανισμούς στον διαφημιστικό τομέα της Ελλάδας. Στη συνέχεια παρατίθενται ορισμένα παραδείγματα διαφημίσεων στην Ελλάδα, και σημειώνεται η ανταπόκριση του κοινού απέναντι στο περιεχόμενο αυτό, επισημαίνοντας την αναλογία των θετικών και των αρνητικών σχολίων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που είναι διαθέσιμη η κάθε διαφήμιση. Εξηγείται ο όρος “Pinkwashing”, σε ποιους τομείς χρησιμοποιείται, καθώς και η διαδικασία που ακολουθείται όταν οι εταιρείες υιοθετούν αυτή την νοοτροπία στο χώρο της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Τέλος, για την έρευνα της εργασίας αυτής τίθενται αρκετά ερωτήματα μέσω των οποίων προσπαθούμε να κατανοήσουμε τη γνώμη του κοινού αλλά και να διαλευκάνουμε τα προβλήματα που μπορεί να προκύπτουν στην προσπάθεια προβολής κοινωνικών μηνυμάτων μέσω των διαφημίσεων που έχουν ως κεντρικό θέμα τα άτομα της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας. This paper examines the promotion of the LGBTQI community in the field of advertising, a topic that seems to be under-researched, especially in Greece. Exploring both nationally and globally the visibility of LGBTQI people in the media, our research begins with a look back at the first examples of LGBTQI people's visibility and representation in the 1970s-1980s and beyond, through demonstrations, small advertisements and social messages. Then, the themes of these advertisements and the promotion by commercial and institutional organisations in the advertising sector in Greece are presented. Next, some examples of advertisements in Greece are given, and the public's response towards this content is noted, noting the ratio of positive and negative comments on social media where each advertisement is available. The term "Pinkwashing" is explained, in which areas it is used, and the process followed when companies adopt this mentality in advertising and marketing. Several questions are posed in the research of this paper through which we try to understand the opinion of the public and also to clarify the problems that may arise in trying to promote social messages through advertisements that have the LGBTQI community as their central theme.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΛΟΑΤΚΙen_US
dc.subjectΔιαφήμισηen_US
dc.subjectΜέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ)en_US
dc.titleΛΟΑΤΚΙ κοινότητα και διαφημίσειςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record