Show simple item record

dc.contributor.advisorΠουλακιδάκος Σταμάτης
dc.contributor.authorΠαπαλαμπροπούλου, Χρυσοβαλάντου
dc.date.accessioned2023-05-23T07:29:28Z
dc.date.available2023-05-23T07:29:28Z
dc.date.issued2023-04
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3567
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εξετάζει πως η προπαγάνδα μεταφέρθηκε και άλλαξε από τα παλαιά στα νέα μέσα και με ποιον τρόπο διαδίδεται με το πέρασμα των χρόνων. Ως μέσο διαμόρφωσης γνώμης, επηρεασμού συμπεριφοράς και διασποράς πληροφοριών και ιδεών, η διάδοση της προπαγάνδας έχει άμεσες συνέπειες στην παγκόσμια κοινότητα. Η εργασία ξεκινά με τις έννοιες της πληροφορίας και της προπαγάνδας και πως αυτή αναφέρεται από μελετητές αλλά και μεταφέρθηκε με το πέρασμα των χρόνων καθώς και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να πραγματοποιηθεί από έναν προπαγανδιστή. Συνεχίζει στην διάδοση της μέσα από τα μέσα με ιδιαίτερη έμφαση στην εποχή μετά την έναρξη του διαδικτύου που έκανε και την διάδοση των πληροφοριών, αληθινών ή όχι, πιο εύκολη και πιο μαζική, καθώς τα νέα έχουν την δυνατότητα να φτάσουν σε όλα τα μέρη του πλανήτη. Αυτή η αύξηση της ψηφιακής προπαγάνδας μπορεί να αποτελέσει απειλή τόσο σε πολιτικό όπως σε άλλα επίπεδα όπως η υγεία, με την αναφορά παραδειγμάτων από των πανδημία που υπήρξε μεγάλη αύξηση των fake news. Στο νέο τοπίο που δημιουργείται υπάρχει ανάγκη να ερευνηθούν περισσότεροι τρόποι με τους οποίους θα μπορούσαμε να προστατευτούμε από την προπαγάνδα. Η Μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε είναι η ανάλυση περιεχομένου. This essay examines how propaganda was transferred and changed from the old to the new media and how it is spread over the years. As a means of shaping opinion, influencing behavior, and disseminating information and ideas, the dissemination of propaganda has direct consequences for the global community. The paper begins with the concepts of information and propaganda and how it is referred to by scholars but also transferred over the years as well as the ways in which it can be carried out by a propagandist. It continues to spread through the media with particular emphasis on the post-internet era which made the dissemination of information, true or not, easier, and more massive, as news has the ability to reach all parts of the planet . This increase in digital propaganda can pose a threat both politically and at other levels such as health, citing examples from pandemics where there has been a large increase in fake news. In the new landscape that is being created there is a need to investigate more ways in which we could protect ourselves from propaganda. The methodology used is content analysis.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΠροπαγάνδαen_US
dc.subjectFake news
dc.subjectΜέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ)
dc.titleΠροπαγάνδα σε παραδοσιακά και νέα μέσαen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record