dc.description.abstract | Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση απεικόνισης της οικογένειας στις
σύγχρονες ελληνικές διαφημίσεις. Αρχικά γίνεται μια διεξοδική ανάλυση του όρου
διαφήμιση και των επιμέρους επικοινωνιακών λειτουργιών που την συνοδεύουν.
Ακολούθως μελετάται ο όρος οικογένεια και οι μορφές του στην Ελλάδα. Έπειτα
παρουσιάζεται η εμφάνιση των μελών της στις διαφημίσεις, δηλαδή η παρουσίαση του
άνδρα της γυναίκας και των παιδιών. Μετά την ολοκλήρωση του θεωρητικού πλαισίου
η εργασία περνάει στο ερευνητικό κομμάτι, με την χρήση ποιοτικής μεθόδου με
αντικείμενο την περίπτωση των τηλεοπτικών διαφημίσεων που αναρτήθηκαν και στην
πλατφόρμα του YouTube, από το 2004 μέχρι και σήμερα. Απαντώνται τα ερευνητικά
ερωτήματα που τέθηκαν πριν την διεξαγωγή της έρευνας, αναλύονται τα αποτελέσματα
και τα συμπεράσματα της. Ολοκληρώνοντας παρατίθενται όλες οι βιβλιογραφικές
πηγές που χρησιμοποιήθηκαν. The purpose of the below thesis is the excursus of the depiction of family in the Greek
contemporary advertisements. In the beginning, a thorough analysis of the of the term
“advertisement” and its partial communication functions is attempted. Secondly, the
term “family” is also analyzed, along with the way it is depicted in Greece. Next, the
presence of the family and its members in advertisements is dissected, while in the next
chapter a qualitative research of television advertisements that portray the family is
carried out, from 2004 until today posted on You tube. Finally, all posed queries in the
beginning of the research are answered, whilst the outcomes and the conclusions of this
thesis are explicated. Concluding the bibliography and the references that were used. | en_US |