Show simple item record

dc.contributor.advisorΓιαννακοπούλου Αναστασία
dc.contributor.authorΜαρτινάκου, Μαρία - Αρχοντία
dc.date.accessioned2023-05-24T06:21:24Z
dc.date.available2023-05-24T06:21:24Z
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3569
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση απεικόνισης της οικογένειας στις σύγχρονες ελληνικές διαφημίσεις. Αρχικά γίνεται μια διεξοδική ανάλυση του όρου διαφήμιση και των επιμέρους επικοινωνιακών λειτουργιών που την συνοδεύουν. Ακολούθως μελετάται ο όρος οικογένεια και οι μορφές του στην Ελλάδα. Έπειτα παρουσιάζεται η εμφάνιση των μελών της στις διαφημίσεις, δηλαδή η παρουσίαση του άνδρα της γυναίκας και των παιδιών. Μετά την ολοκλήρωση του θεωρητικού πλαισίου η εργασία περνάει στο ερευνητικό κομμάτι, με την χρήση ποιοτικής μεθόδου με αντικείμενο την περίπτωση των τηλεοπτικών διαφημίσεων που αναρτήθηκαν και στην πλατφόρμα του YouTube, από το 2004 μέχρι και σήμερα. Απαντώνται τα ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν πριν την διεξαγωγή της έρευνας, αναλύονται τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της. Ολοκληρώνοντας παρατίθενται όλες οι βιβλιογραφικές πηγές που χρησιμοποιήθηκαν. The purpose of the below thesis is the excursus of the depiction of family in the Greek contemporary advertisements. In the beginning, a thorough analysis of the of the term “advertisement” and its partial communication functions is attempted. Secondly, the term “family” is also analyzed, along with the way it is depicted in Greece. Next, the presence of the family and its members in advertisements is dissected, while in the next chapter a qualitative research of television advertisements that portray the family is carried out, from 2004 until today posted on You tube. Finally, all posed queries in the beginning of the research are answered, whilst the outcomes and the conclusions of this thesis are explicated. Concluding the bibliography and the references that were used.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΔιαφήμισηen_US
dc.subjectΔιαφημιζόμενοςen_US
dc.subjectΠροϊόνταen_US
dc.subjectΜήνυμαen_US
dc.subjectΟικογένειαen_US
dc.subjectΚαταναλωτήςen_US
dc.subjectΤηλεοπτική διαφήμισηen_US
dc.subjectΜορφή οικογένειαςen_US
dc.titleΗ απεικόνιση της οικογενείας στις σύγχρονες διαφημίσεις στην Ελλάδαen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record