Show simple item record

dc.contributor.authorΓιαννός, Δημήτριος
dc.date.accessioned2023-05-26T11:28:28Z
dc.date.available2023-05-26T11:28:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3582
dc.description.abstractΕδώ και πολλά χρόνια τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) χαρακτηρίζονται ως ο σημαντικότερος παράγοντας που συντελεί στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης. Με γνώμονα τον όρο προπαγάνδα παρατηρείται ότι δεν υφίσταται μία συγκεκριμένη και εμπεριστατωμένη εννοιολογική προσέγγιση. Κάθε ενέργεια που σχετίζεται με την άσκηση προπαγάνδας συνδέεται με τον σκοπό του ατόμου που την εκτελεί. Ακόμη, υπάρχουν περιπτώσεις, όπου τα άτομα συλλέγουν στοιχεία, τα οποία σχετίζονται αποκλειστικά με αυτό που επιδιώκουν να μεταφέρουν στον δέκτη. Αφ’ ενός, σκοπός της εργασίας που ακολουθεί είναι να παρουσιάσει ένα θεωρητικό πλαίσιο με εστίαση στα χαρακτηριστικά της προπαγάνδας, όπως αυτή ασκείται μέσω των παραδοσιακών και νέων μέσων. Αφ’ ετέρου σκοπός της εργασίας είναι η ανασκόπηση της πολεμικής προπαγάνδας μέσα από τα παραδοσιακά και νέα μέσα επικοινωνίας. Με βάση τον σκοπό της, η εργασία παρουσιάζει στοιχεία και πληροφορίες άλλων ερευνητών και μελετητών της επιστημονικής κοινότητας. Πρόκειται για στοιχεία που συμβάλλουν στην σύνθεση της βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Αφορούν κυρίως πληροφορίες που προέρχονται από επιστημονικά άρθρα της ελληνικής, αλλά κυρίως της ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας. For many years, the Mass Media (MME) have been characterized as the most important factor contributing to the formation of public opinion. Based on the term propaganda, it is observed that there is no specific and thorough conceptual approach. Every action related to the exercise of propaganda is linked to the purpose of the person performing it. Also, there are cases where individuals collect information that is solely related to what they seek to convey to the receiver. On the one hand, the purpose of the following work is to present a theoretical framework focusing on the characteristics of propaganda, as it is practiced through traditional and new media. On the other hand, the purpose of the work is the review of war propaganda through traditional and new means of communication. The purpose of the following paper is to present a theoretical framework focusing on the characteristics of propaganda, as it is practiced through traditional and new media. More specifically, the purpose of the work is to review war propaganda through traditional and new means of communication. Based on its purpose, the work presents evidence and information from other researchers and scholars of the scientific community. These are elements that contribute to the composition of the bibliographic review. They mainly concern information that comes from scientific articles in Greek, but mainly from foreign language literature.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΠροπαγάνδαen_US
dc.subjectFake newsen_US
dc.subjectΜέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ)en_US
dc.subjectΠροπαγάνδα σε παραδοσιακά και νέα μέσαen_US
dc.subjectΠολεμική προπαγάνδαen_US
dc.titleΠροπαγάνδα σε παραδοσιακά και νέα μέσαen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record