Show simple item record

dc.contributor.advisorΒάσιου, Αικατερίνη
dc.contributor.authorΚομματά- Συρμώ, Μαρία - Ελισάβετ
dc.contributor.authorKommata- Syrmo, Maria- Elisavet
dc.date.accessioned2023-05-31T10:09:59Z
dc.date.available2023-05-31T10:09:59Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3591
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΟ σχολικός εκφοβισμός αποτελεί ένα ύψιστης σημασίας θέμα με το οποίο πλήθος ερευνητών έχει ασχοληθεί, καθώς έχει αρνητικές συνέπειες στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των μαθητών. Η παρούσα έρευνα επιχειρεί τη διερεύνηση και την παρουσίαση της σχέσης του εκφοβισμού και της θυματοποίησης με την αυτοεκτίμηση των μαθητών. Για το συγκεκριμένο σκοπό χορηγήθηκε σε 165 συμμετέχοντες ένα ερωτηµατολόγιο θυματοποίησης 16 ερωτήσεων: «Revised Bullying and Victimization Questionnaire (BVQ-R)» του Olweus, (1996) και το ερωτηματολόγιο αυτοεκτίμησης 10 ερωτήσεων: Rosenberg, M. (1965). Σύµφωνα µε τα ευρήµατα, ο εκφοβισμός και η θυματοποίηση συσχετίζονται αρνητικά με την αυτοεκτίμηση των μαθητών. Τα αποτελέσματα της μελέτης είναι σημαντικά, καθώς προκύπτουν ενδιαφέροντα συμπεράσματα για τη σχέση ανάμεσα στον σχολικό εκφοβισμό και την αυτοεκτίμηση των μαθητών. ________________________________________________________________________ School bullying is a highly important topic that has been addressed by numerous researchers, as it has negative consequences on the psychosocial development of students. The present study attempts to investigate and present the relationship between bullying and victimization and students' self-esteem. For this purpose, 165 participants were administered a 16-question victimization questionnaire: the Revised Bullying and Victimization Questionnaire (BVQ-R) by Olweus, (1996) and the 10-question self-esteem questionnaire by Rosenberg, M. (1965). According to the findings, bullying and victimisation are negatively correlated with students' self-esteem. The results of the study are important, as interesting conclusions emerge about the relationship between bullying and students' self-esteem.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectθυματοποίησηen_US
dc.subjectαυτοεκτίμησηen_US
dc.subjectμαθητέςen_US
dc.subjectvictimizationen_US
dc.subjectself-esteemen_US
dc.subjectstudentsen_US
dc.titleΕκφοβισμός/Θυματοποίηση και Αυτοεκτίμησηen_US
dc.title.alternativeSchool Bullying/Victimization and Self-esteemen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record