Show simple item record

dc.contributor.advisorΜατσιώλα Μαρία
dc.contributor.authorΕυγενίου, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2023-05-31T11:12:51Z
dc.date.available2023-05-31T11:12:51Z
dc.date.issued2023-04
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3593
dc.description.abstractΈνα ντοκιμαντέρ αποτελεί μια αναπαράσταση της πραγματικής ζωής. Στην παρούσα εργασία, η παραγωγή του ντοκιμαντέρ δημιουργήθηκε για να δείξει την ιστορία που κρύβουν μέσα αυτά τα παλαιοπωλεία και πώς ο κόσμος επιλεγεί να πάρει την “παλιατζούρα” που έχει αφήσει κάποιος άλλος και πώς τελικά αυτά τα καταστήματα δημιουργούν ιστορίες και αναμνήσεις. Τα παλαιοπωλεία κρύβουν μεγάλους και μικρούς θησαυρούς. Μέσα σε κάθε κατάστημα μπορεί κανείς να βρει μικρά αντικείμενα, όπως μανικετόκουμπα και μεγάλα όπως ένα πικάπ του 1950. Στη συγκεκριμένη εργασία θα ασχοληθούμε με τα παλαιοπωλεία και συγκεκριμένα αυτά της Θεσσαλονίκης. Θα μάθουμε τι είναι αντίκα καθώς και τη συναισθηματική αξία των αντικειμένων, πώς δημιουργήθηκε η ιδέα για τα καταστήματα με αντίκες, πώς αποκτούν και πώς βρίσκουν τις αντίκες που υπάρχουν στο κατάστημα. Θα εμβαθύνουμε στην κουλτούρα αυτής της αγοράς και θα μάθουμε αν ο κόσμος αγοράζει από αυτά τα καταστήματα και πόσο συχνά, τι προτιμάνε να αγοράσουν από ένα τέτοιο κατάστημα, καθώς και πόσα καταστήματα με αντίκες υπάρχουν σήμερα στη Θεσσαλονίκη. Υπάρχει συναισθηματική αξία από την πλευρά του εμπόρου για τα αντικείμενα - αντίκες; Υπάρχουν άνθρωποι που πωλούν τις αντίκες τους; Υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι που τα πουλάνε; Θα αναφερθούμε στη νοοτροπία γύρω από την κουλτούρα της αγοράς και πώλησης αντικών και βίντατζ (vintage) αντικειμένων. Υπάρχει η τάση πολλοί άνθρωποι να προτιμούν να αγοράζουν αντίκες ή βίντατζ (vintage) παρά κάτι νέο, όπως βιβλία, ρούχα, κοσμήματα, έργα τέχνης και πολλά άλλα; A documentary is a representation of real life. In this work, the production of the documentary was created to show the history hidden inside these antique shops and how people are chosen to pick up the "junk" left by someone else and how these shops ultimately create stories and memories. Antique shops hide large treasures, in every antique shop one can find small objects such as cufflinks and large ones, as a 1950 pickup. In this thesis we will investigate the antique shops and specifically those located in Thessaloniki. We will learn about the sentimental value of the objects, how the idea for antique shops was created, how they acquire and how they find the antiques that exist in the stores. We will delve deeper into the culture of this market; how many antique shops are there in Thessaloniki today? Is there a sentimental value of the objects for the antique dealer, are there people who sell their antiques? Is there a reason why they sell them? We will talk about the mentality around the culture of buying and selling vintage items. Are there many people that prefer to buy antiques rather than something new, books, clothes, jewelry, works of art? and much more.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων.en_US
dc.subjectΠαλαιοπωλείαen_US
dc.subjectΑντίκεςen_US
dc.subjectΘεσσαλονίκηen_US
dc.subjectΝτοκιμαντέρen_US
dc.subjectΟπτικοακουστική παραγωγήen_US
dc.title«Ιστορίες κι αναμνήσεις»: δημιουργώντας ένα μίνι ντοκιμαντέρ για τα παλαιοπωλεία της Θεσσαλονίκηςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record